ماسک های طبیعی برای کراتینه کردن مو در خانه!

ماسک های طبیعی برای کراتینه کردن مو در خانه!

همه ما تا حدودی با کراتینه کردن مو ها آشنایی داریم و میدانیم که باید برای این کار هزینه ها زیاد بپردازیم. و علاوه براین مواد شیمیایی مختلفی را به موهایمان برسانیم. برای نرمی و لختی مو میتوان از مواد و ماسک های طبیعی نیز استفاده کرد که در زمان مشخصی می تواند به طور طبیعی روی موها تاثیر بگذارند.ماسک های طبیعی برای کراتینه کردن مو در خانه!

در ادامه با چند مورد از این ماسک ها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید:1- ماسک پروتئین تخم مرغ و ماست

1-  پروتئین تخم مرغ و ماست

مواد لازم:

1 عدد تخم مرغ؛

6 قاشق غذاخوری ماست ساده

زرده و ماست را با هم مخلوط کنید. سپس ماسک را به موهای خود بزنید و اجازه دهید ماسک تقریباً 20 دقیقه روی موهای شما بماند تا مواد بتوانند نفوذ کنند. برای اینکه موهای شما پروتئین را بهتر جذب کند، با یک حوله موهای خود را بپوشانید. هنگامی که ماسک را از روی موهای خود شستشو می‌دهید، از آب خنک استفاده کنید. در مرحله بعد، از شامپو و نرم کننده برای شستن موهای خود استفاده کنید.

2- تخم مرغ، عسل و روغن بادام

مواد لازم:

1 زرده تخم مرغ؛

1 قاشق غذاخوری عسل؛

1 قاشق غذاخوری روغن بادام.

تمام مواد بالا را در یک کاسه ریخته و حدود ۲ تا ۳ دقیقه به خوبی باهم ترکیب کنید. سپس ماسک را به موهایتان مالیده و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. پس از آن موهایتان را با آب خنک آبکشی کرده و با یک شامپوی نرمال شست‌وشو دهید. تقریبا هر ۱ تا ۲ هفته یک‌بار باید این درمان را تکرار کنید.3-ماسک موی پروتئین آووکادو و سس مایونز

3-ماسک پروتئین آووکادو و سس مایونز

مواد لازم:

1 قاشق غذاخوری سس مایونز؛

1 آووکادو رسیده.

سس مایونز و آووکادوی له شده را آنقدر هم بزنید تا کاملا نرم و روشن شود. سپس میکس به دست آمده را به موهایتان مالیده و حدودا 30 دقیقه صبر کنید. آنگاه موهایتان را با آب خنک آبکشی کرده و پس از آن با یک شامپوی ملایم شست‌وشو دهید. پس از استحمام، چند قطره سرم مو به موهایتان مالیده و سشوار بکشید.از این ترکیب طبیعی جذاب استفاده کنید و نتیجه آنرا بلافاصله مشاهده کنید! این ماسک کراتینه می‌تواند در نگهداری از موها، شما را شگفت‌زده کند. می‌توانید از این ماسک مو، هفته‌ای ۱ بار استفاده کنید.

4-کراتینه مو با قرص ویتامین E

مواد لازم:

قرص ویتامین E

برای انجام کراتینه مو با قرص ویتامین E، یک بسته قرص ویتامین E را در کاسه‌ای فشار داده و محتویات آن را خارج کنید. سپس قبل از اینکه مو‌هایتان را شامپو کنید، تمامی روغن کپسول‌ها را روی ساقه و ریشه مو‌های خود مالیده و ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت نیم ساعت روی مو‌هایتان باقی بماند و سپس با شامپو بشویید.ماسک های طبیعی برای کراتینه کردن مو در خانه!

سخن آخر

کراتینه کردن مو در خانه به دلیل نپرداختن هزینه های زیاد و اینکه مواد شیمیایی به موهایمان نمی رسد، بسیار مناسب است. مطلب بالا را با دقت بخوانید و حتما از این ماسک ها استفاده کنید تا شاهد نتیجه شگفت انگیز آن ها باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا