میلاد کی مرام، خوشتیپ ترین بازیگر مرد ایرانی

میلاد کی مرام، خوشتیپ ترین بازیگر مرد ایرانی

خوشتیپ ترین بازیگر مرد ایرانی در صدا و سیما و سینمای ایران، کم نیستند و ما هنرمندان مرد زیادی داریم که از چهره خوب آریایی برخوردار هستند. یکی از هنرمندان سرشناخته و پرطرفدار مرد ایرانی، میلاد کی مرام است. او چندی پیش تبلیغ برند ساعت را در دست داشته که بسیار جذاب و چشمگیر ظاهر شده است. میلاد فرزند آخر خانواده بوده و یک خواهر و برادر بزرگ‌تر از خودش دارد. ورزشکار است و در تیم والیبال صدا و سیما فعالیت می‌کند. در ادامه می‌خواهیم بدانیم این هنرمند مشهور با بازی‌های جنجال برانگیزش، چه خصوصیات دیگری دارد؟

میلاد کی مرام

علاقه های خوشتیپ ترین بازیگر مرد ایرانی، میلاد کی مرام

میلاد کی مرام عاشق شخصیت مشهور علی دایی است و او را اسطوره بی نظرر فوتبال جهان می‌داند. او گهگاهی ایشان را از نزدیک می‌بیند اما تاکید کرده است که گرفتاری‌های جفتشان زیاد است.

میلاد کی مرام هنوز ازدواج نکرده است. او می‌گوید من علاقه به مجردی دارم. او معتقد است که در زندگی‌اش آدمی کم حرف بوده و بسیار آرام است. به همین دلیل خیلی راحت نیست که کسی با او کنار بیاد. البته این افکار خود کی مرام است و در حال حاضر خبری از رابطه عاطفی و احساسی خود نداده است.

آدم‌ها فکر می‌کنند که میلاد کی مرام خیلی مغرور است. با این حال او همیشه می‌گوید که هیچ وقت مغرور نبوده و در زندگی‌اش همه چیز را راحت گرفته است. میلاد می‌گوید که خیلی مهربان است و دلش نمی‌آید کسی را ناراحت ببیند. بنابراین هروقت کسی را ناراحت یا دلخور کرده، اولین سعیش این بوده که از دل او در بیاورد.

خوشتیپ ترین بازیگر مرد ایرانی

میلاد کی مرام و سبک زندگی اش

میلاد کی مرام علاوه بر این که فرد هنرمندی در نقش آفرینی است، توانسته در داستان نویسی و نویسندگی هم بسیار موفق عمل کند. آقای کی مرام تا به الان رژیم نبوده و استایل او همیشه فیت و مناسب بوده است. با این حال می‌گوید یک زمانی به خاطر عمل جراحی، کورتون مصرف می‌کرد که چاقش کرده است. چاقی او بخاطر مصرف داروها بوده است. الان رژیم گرفته تا کمی از اضافه وزن خود کمتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا