نحوه صحیح زدن رژگونه برای صورت های گرد و کشیده!/مثل سلبریتی ها آرایش کن!

نحوه صحیح زدن رژگونه برای صورت های گرد و کشیده!/مثل سلبریتی ها آرایش کن!

رژ گونه زدن یکی از مراحل مهم آرایش است که باید به درستی انجام شود تا شما را شاداب و جوان تر نشان دهد. در عیر این صورت ممکن است چهره ای خسته و پژمرده به شما بدهد. بنابراین باید در انتخاب نوع و رنگ رژگونه خود دقت زیادی داشته باشید.

در ادامه این مطلب قصد داریم روش صحیح زدن رژ گونه مخصوص صورت گرد و کشیده را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید:رژگونه زدن مخصوص صورت های کشیده

رژگونه زدن مخصوص صورت های کشیده:

رژگونه زدن صورت های کشیده و یا مربعی، تمرکز روی گونه ها است. بنابراین ابتدا لبخند زده تا جای دقیق گونه ها روی صورتتان مشخص گردد. حال اگر فرم صورت مربعی باشد، رژگونه را به شکل دایره های کوچکی روی هر دو گونه بزنید. و چنانچه شکل صورت کشیده باشد، پس از آنکه این دایره های کوچک را روی گونه های خود کشیدید، آن ها را کمی به طرف شقیقه ها فید نمایید.رژگونه زدن صورت های گرد

رژگونه زدن مخصوص صورت های گرد:

آرایش صورت های گرد معمولا به نحوی است که کمی از گردی آن کاسته و صورت‌ را کشیده تر نشان دهد. لذا در هنگام رژگونه زدن باید خطوط زاویه داری را روی صورت کشیده و با حرکات دایره ای روی گونه ها را رژگونه بزنید. پس از آن خطی را با زاویه از روی گونه ها به سمت شقیقه بکشید. بعلاوه این نکته را در نظر داشته باشید که برای رژگونه زدن صورت گرد، خطوط رژگونه را کاملا به سمت شقیقه ها فید کرده تا رنگدانه بیش از حدی در این قسمت باقی نماند. با این کار جلوه ای طبیعی و زیباتر خواهید داشت. شما نباید به هیچ عنوان روی صورت های گرد، رژگونه را تا نزدیکی بینی بکشید. زیرا سبب می شود صورتتان گردتر بنظر برسد. بلکه همواره باید آن را از روی گونه ها به سمت شقیقه ها کشیده و فید کنید.

نکات مهم رژگونه زدن:

1_برای اینکه رژگونه شما دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد، بهتر است آرایش خود را با پودر یا اسپری فیکس، تثبیت کنید.

2_نکته مهم دیگری که در هنگام استفاده از رژگونه باید به آن توجه کنید، پر نکردن براش می باشد. یعنی زمانی که براش را در محفظه محصول می زنید، مقدار متوسطی از رژگونه را برداشته و همچنین مقدار اضافی را بتکانید. در غیر این صورت رژگونه ای بسیار پررنگ و غیریکنواخت خواهید داشت.

3_سومین نکته انتخاب براش مناسب رژگونه است. در صورتی که از براش های مخصوص رژگونه برای این کار استفاده کنید، نمای یکدست و حرفه ای تری را خواهید داشت. البته براش را باید با توجه به نوع رژگونه انتخاب کرد. برای مثال، برای رژگونه های پودری بهتر است از براش زاویه دار یا سربزرگ و بادبزنی و با حرکت چرخشی استفاده شود.

4_چنانچه مقدار رژگونه روی صورت زیاد باشد، می توانید کمی پودر شفاف کننده روی آن بزنید تا کمرنگ تر بنظر برسد. همچنین اگر مقدار و رنگ رژگونه کم بود، مجددا از مقدار کمی رژگونه استفاده کنید.

سخن آخر

رژگونه یکی از قسمت های مهم آرایشی است که اکر به درستی انجام نشود تعادل و تناسب صورت را به هم میزند. علاوه بر شکل صورت، رنگ‌ پوست و نوع آرایش نیز بر نحوه زدن و رنگ رژگونه موثر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا