نقاط ضعف متولدین هر ماه رو بشناس

نقاط ضعف متولدین هر ماه رو بشناس

نقاط ضعف متولدین هر ماه می‌تواند هم متفاوت و هم مشابه باشد. با این حال کنار آمدن با این مشکلات و احتمالاتی که انگار ناراحت کننده است، کار ساده‌ای نیست. به طور کلی ما باید چسمان خود را بر روی مشکلاتی که داریم باز بگذاریم تا بتوانیم در بهبود توانایی‌های خود، بهتر عمل کنیم. هر چه آگاهی ما از نقطه‌های ضعفمان بیشتر شود، قطعا بهتر خواهد بود. در ادامه می‌خواهیم بدانیم هر ماه با چه مشکلاتی و درگیری‌هایی دست و پنجه نرم می‌کند‌.

نقاط ضعف متولدین هر ماه

نقاط ضعف متولدین فرودین

فروردین ماهی‌ها حس رئیس بودن و تندخویی دارند. آن‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند به همه دستور داده و حتما باید قلدری خود را نشان بدهند.

نقطه ضعف اردیبهشتی ها

اردیبهشت ماهی‌ها لجباز و افراد سمجی هستند. کافی است بخواهند یک چیز از شما بدانند، تا به خواسته خود نرسند دست از سرتان بر نخواهند داشت.

مشکلات مربوط به خردادی ها

خردادی‌ها معروف هستند به دوشخصیتی و افراد شایعه ساز. تکلیف این افراد با دیگران مشخص نیست. طوری که سریع عاشق شده و ناگهان فارغ می‌شوند.

نقاط ضعف متولدین هر ماه

نقاط ضعف متولدین تیر

احساساتی و بدبین بودن جزو خصلت‌های تیرماهی‌ها است. تیر ماهی‌ها فکر می‌کنند که همه باید به آن‌ها توجه کنند. به روایتی دوست دارند فقط مرکز توجه دیگران باشند و تمام!

نقطه ضعف مرداد ماهی ها

تظاهر کردن به غیر و حسود بودن از ویژگی‌های مردادی‌ها است. مردادی‌ها شاید به روی خود نیاورند اما با شدت حسود هستند. اکثر ان‌ها خود را قوی نشان می‌دهند و در خلوت شروع به گریه می‌کنند.

درگیری های شهریوری ها

شهریوری‌ها افرادی سخت گیر و منتقدی هستند. حتی اگر شما کاری را درست انجام داده باشید، باز هم یک چیزی پیدا می‌کنند تا گیر بدهند. ممکن است حتی وسواسی هم باشند.

نقطه ضعف‌مهر ماهی ها

نقاط ضعف متولدین مهر

گیر کردن بین دوراهی از ویژگی مهرماهی‌ها است. آن‌ها اصلا نمی‌دانند در هر مرحله از زندگی خود باید چه کنند. به همین دلیل همش بر سر دوراهی می‌مانند و تکلیفشان با خودشان مشخص نیست.

نقطه ضعف های آبانی ها

آبانی‌ها دمدمی مزاج هستند و شما را تا مرز دیوانه شدن می‌رسانند. شم اصلا نمی‌دانید که دارند چه کار می‌کنند و حرکت بعدی آن‌ها چیست. البته خسیس هم هستند و خیلی اهل حسادتند.

مشکلات آذر ماهی ها

آذرماهی‌ها بی تفاوتند و حتی اگر ببینند که اتفاقی برای شما افتاده، اصلا شاید اهمیت ندهند. همچنین ممکن است بی هوا دل به خطر بزنند.

حساسیت زمستانی ها

نقاط ضعف متولدین دی

دی ماهی‌ها بسیار اهل احتیاط هستند. آن‌ها سعی می‌کنند کارهای خطرناک انجام ندهند‌. از طرفی آنقدر سرد مزاج هستند که در نهایت تصمیم می‌گیرید از آن‌ها دوری کنید.

نقطه ضعف های متولدین بهمن

بی ثبات ترین افراد از لاحاظ اخلاقی، بهمنی‌ها هستند. آن‌ها نمی‌توانتد یکجا بند شوند و مدام در حال تکاپو هستند. ممکن است وسط راه جا بزنند و شما را تنها بگذارند.

مشکلات مربوط به اسفندی‌ ها

اسفندی‌ها بیش از حد احساساتی هستند. طوری که راه‌های عقلی را همیشه بی فایده می‌دانند! حدود ۱۰ درصد از راه‌های عقلی استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا