نیک جوناس و لحظه سخت ازدواج با پریانکا چوپرا/ دردسرهای ازدواج زوج جنجالی

نیک جوناس آقای خواننده مشهور لحظه‌ای غافلگیر کننده از عروسی خود با پریانکا چوپرا در سال 2018 را به یاد می‌آورد!

نیک جوناس و پریانکا چوپرا
نیک جوناس آقای خواننده مشهور لحظه‌ای غافلگیر کننده از عروسی خود با پریانکا چوپرا در سال 2018 را به یاد می‌آورد!

آقای خواننده آمریکایی و خانم بازیگر هندی در سال 2018 طی چند مراسم‌ مجلل چند روزه ازدواج کردند. خواننده 30 ساله و پریانکا چوپرا جوناس 41 ساله، پنج ماه پس از نامزدی در ژوئیه 2018 ازدواج کردند. ازدواج آن‌ها با یک مراسم عجیب و غریب چند روزه در کشور زادگاه این بازیگر خانم، همراه بود.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا
آقای خواننده آمریکایی و خانم بازیگر هندی در سال 2018 طی چند مراسم‌ مجلل چند روزه ازدواج کردند.

جوناس در حین مصاحبه اخیر خود در مورد آخر هفته عروسی شاد خود تأمل کرد و به اشتراک گذاشت که خاطرات بسیار شیرینی از این رویداد ویژه دارد. یکی از خاطرات این خواننده در مراسم سنتی هندی در کاخ «Umaid Bhawan» در جودپور بود.

نیک جوناس می‌گوید: «یک لحظه در عروسی‌های هندی وجود دارد که عروس و داماد را روی شانه‌های اعضای خانواده‌شان بلند می‌کنند و نوعی بازی وجود دارد که در آن عروس و داماد دسته گل‌هایی بر روی یکدیگر می‌گذارند.»

او ادامه می‌دهد: «عروس و داماد سعی می‌کنند اولین کسی باشند که دسته گل را روی یکدیگر می‌گذارند. این بازی به طرز شگفت انگیزی دشوار است. به خصوص زمانی که شما افرادی رقابتی مثل من و پری را دارید.»

نیک جوناس و پریانکا چوپرا
این زوج برای اولین بار در یک عروسی به سبک غربی در کشور زادگاه چوپرا در هند در 1 دسامبر 2018 عقد کردند.

عروسی رویایی و چند روزه زوج محبوب!

این زوج برای اولین بار در یک عروسی به سبک غربی در کشور زادگاه چوپرا در هند در 1 دسامبر 2018 عقد کردند. پدر داماد برگزاری مراسم مسیحی را بر عهده داشت.

سپس، روز بعد، این زوج در یک مراسم سنتی هندو ازدواج کردند و متعاقباً چندین مراسم عروسی برگزار کردند.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا
خواننده 30 ساله و پریانکا چوپرا جوناس 41 ساله، پنج ماه پس از نامزدی در ژوئیه 2018 ازدواج کردند.

با داشتن هر دو مراسم مسیحی و هندو، جوناس پیش از این اعتراف کرده بود که از دیدن این موضوع که مذاهب مختلف در واقع چقدر شبیه به هم هستند شگفت زده شده بود. این به ما اجازه داد تا واقعاً با خانواده خود و با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. که مهمترین چیز است.”

در سالهای پس از ازدواجشان، آقای خواننده و خانم ستاره صاحب اولین فرزند خود شدند. اگرچه این زوج در 15 ژانویه 2022 تولد مالتی ماری را جشن گرفتند، اما او در چند ماه اول زندگی خود را در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان گذراند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا