واکنش متفاوت سام و بریتنی به طلاقشان / خانم خواننده همه چی را مسخره کرد! + عکس

جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز یکی از داغ ترین خبرهای این روزهاست. این زوج به خبر طلاقشان واکنش های متفاوتی نشان دادند.

واکنش سام اصغری به خبر جدایی

سام اصغری ضمن تائید جدایی خود از بریتنی اسپیرز در استوری اینستاگرامش نوشت: پس از شش سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به این راه مشترک پایان دهیم. ما به عشق و احترامی که برای یکدیگر داریم پایبند خواهیم بود و من برای او همیشه بهترین ها را آرزو می کنم. درخواست برای حفظ حریم خصوصی مضحک به نظر می رسد، بنابراین من فقط از همه از جمله رسانه‌ها می‌خواهم که مهربان و باملاحظه باشند.

واکنش متفاوت سام و بریتینی به طلاقشان

همچنین مدیر برنامه سام اصغری اعلام کرد: ادعاها که او دنبال تغییر توافق پیش از ازدواج با هدف گرفتن پول بیشتر از بریتنی اسپیرز است ساختگی و دروغ بوده و او همچین قصدی برای انتشار اخبار و ویدیوهای افشاکننده در مورد بریتنی اسپیرز را ندارد.طی روزهای اخیر رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که بریتنی اسپیرز و همسر ایرانی-آمریکایی‌اش سام اصغری از هم جدا شده‌اند.بریتنی اسپیرز به اخبار جداییش از سام اصغری واکنش عجیبی نشان داد!

واکنش بریتنی اسپیرز به خبر جدایی

امروز بزرگترین خبر در دنیا جدایی بریتنی و همسرش سام اصغری ۲۹ ساله بعد از ۱۴ ماه زندگی مشترک است. با این حال بریتنی اسپیرز ۴۱ ساله لحظاتی پیش پست جدیدی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که میخواهد یک اسب بخرد! بریتنی در این عکس که روی یک اسب نشسته نوشت: به زودی یک اسب میخرم! گزینه‌های زیادی هست و این یکم سخته! یک اسب اسمش سوفیه و یکی دیگه رور و من نمیتونم تصمیم بگیرم، بریتنی کامنت‌های این پست و تمامی پست‌های اخیرش را بسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا