واکنش جنجالی طرفداران لیدی گاگا به عمل های زیبایی افراطی خانم خواننده

لیدی گاگا و عمل های زیبایی افراطی که جنجالی شدند!

لیدی گاگا آخرین بار بر روی یک صحنه فیلمی قدم گذاشت که چهره او، دهان تمام طرفدارانش را باز گذاشت‌. او در فیلم ستاره‌ای متولد شد نقشی نداشت، اما حمایت بی قید و شرط خود را از کوپر نشان داد‌. او وقتی روی صحنه قدم گذاشت، ظاهر جدید و جذابش را به همه نشان داد. در تصویر زیر شما خانم گاگا، کری مولیگان و بردلی کوپر را مشاهده خواهید کرد.

لیدی گاگا

 

ظاهر لیدی گاگا

برای قدم گذاشتن بر روی صحنه، همان طور که می‌بینید خانم گاگا کت و شلوار مشکی رنگ پوشیده است. این کت و شلوار با ارکیده‌های زیبا گلدوزی شده است. ظاهر کت و شلوار او بسیار رسمی و شیک به نظر می‌رسد. با این حال هیچ چیزی از زیبایی ظاهری او کم نشده است. تمام مردم و طرفداران گاگا از این که او کوپر را حمایت و تشویق می‌کرد، خوشحال بودند. آن‌ها این ابزار عشق و محبت را تحسین کردند. منتهی مشکل اصلی و انتقادی طرفداران، مربوط به چهره جدید او بود.

لیدی گاگا

قیافه مانند مجسمه مومی لیدی گاگا

خانم لیدی گاگا معتقد بود که در گذشته اصلا هیچ عمل و کار زیبایی بر روی چهره خود انجام نداده است. با این حال بعدها فاش کرد که بوتاکس‌های مختلفی بر روی صورت خود انجام داده است.  طرفداران خانم گاگا معتقد هستند او فقط 37 سال سن دارد. چرا باید صورت خود را مدام به دست تزریق بسپارد. در حالی که برخی دیگر معتقد هستند که او بدون فیلر و تزریق اصلا خوشگل به نظر نمی‌رسد. با این حال چهره او در این مراسم اخیر شبیه به یک مجسمه مومی شکل، شده است.

سلبریتی

سخن آخر

طرفداران سلبریتی معروف هر کدام با هر تصویری که از گاگا می‌بینند، یک جور انتقاد می‌کنند. با این حال هیچ چیزی مانند چهره طبیعی، زیبا و منحصر به فرد نخواهد بود. نظر شما درباره چهره جدید گاگا چیست؟ به نظر شما او با عمل و فعالیت‌های زیبایی، جذاب به نظر می‌رسد یا بدون عمل؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا