پنج نکته کانتور صورت های کشیده و لاغر

کانتور کردن صورت به چه معناست؟ کانتورینگ تکنیکی برای فرم دهی و بعد دادن به صورت شما با استفاده از تکنیک‌های آرایشی است. شما می‌توانید با تیره یا روشن کردن برخی از نواحی صورت، چهره خود را پر و یا لاغرتر نشان دهید.

کانتور صورت لاغر و کشیده

افرادی که صورت‌های لاغر و کشیده دارند، شاید قصد داشته باشند که ویژگی‌های چهره خود را برجسته‌تر و یا تپل‌تر نشان دهند. آن‌ها می‌توانند با تکنیک‌های کانتور و هایلایت به این هدف دست پیدا کنند. ما تلاش کرده‌ایم تا در این پست به شما کمک کنیم که صورت کشیده و لاغر خود را به بهترین نحو ممکن کانتور کنید.

کانتور صورت لاغر و کشیده

 

1. سایه ایجاد کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای محو کردن باریکی و بلندی صورت، استفاده از پودر برنزه کننده است. با اعمال این پودر بر روی نواحی خاصی همچون پیشانی، خط فک و شقیقه‌ها، این توهم را برای بیننده ایجاد می‌کنید که صورت شما چندان بلند نیست و کوتاه‌تر است.

کانتور صورت لاغر و کشیده

در مرحله بعد از کانتور کرمی استفاده کنید (یا اگر پوست چربی دارید، از برنزر مات استفاده کنید). یک خط زیر اواسط استخوان گونه بکشید، اما توجه داشته باشید که تنها تا اواسط آن باید امتداد بدهید. با این کار شما باعث می‌شوید که صورتتان پهن‌تر و گونه‌هایتان برجسته‌تر دیده شود. سپس با براش‌های بزرگ این خطوط کشیده شده را محو کنید.

کانتور صورت لاغر و کشیده

2. برجسته کنید

هایلایت و کانتور مکملی جدانشدنی هستند. کانتور صورت بدون هایلایت، نیمه‌تمام خواهد بود. هایلایتر نقشی کلیدی در پهن نشان دادن چهره باریک دارد. هایلایتر کرمی را در مرکز پیشانی، زیر چشم‌ها و بالای گونه‌ها بمالید. اعمال هایلایتر روی این نقاط صورت، نگاه مخاطب را به سمت خارج جلب میکند و باعث می‌شود که توهم پهن بودن صورت به آن‌ها دست بدهد.

ما تلاش کرده‌ایم تا در این پست به شما کمک کنیم که صورت کشیده و لاغر خود را به بهترین نحو ممکن کانتور کنید.

هنگام برجسته‌تر کردن ویژگی‌های صورت باریک، از هایلایت کردن چانه دوری کنید. هایلایت اضافی را روی پلک‌ها و یا روی بینی خود بمالید، اما به چانه دست نزنید. هایلایت کردن چانه، صورت شما را بلندتر نشان خواهد داد.

کانتور صورت لاغر و کشیده

3. روی ابروها تمرکز کنید

نوک ابروها را کمی بلندتر کنید تا پیشانی شما پهن‌تر بنظر برسد. می‌توانید از خطوط کوتاه برای ایجاد آن استفاده کنید.

کانتور صورت لاغر و کشیده

4. از رژگونه غافل نشوید

استفاده از رژگونه یکی از مهم‌ترین مراحل در تکمیل کانتورینگ صورت است. رژگونه را زیر سیب گونه خود اعمال کنید اما تنها تا نیمه استخوان امتدادش دهید. رژگونه را براش به سمت بالا هدایت کنید تا مخاطب احساس کند که گونه‌های شما به سمت بیرون برجسته شده است. بهتر است که از رژگونه‌هایی با اندکی درخشندگی استفاده کنید.

کانتور صورت لاغر و کشیده

5. سخن پایانی

کانتور کردن به تنهایی نمی‌تواند صورت باریک و بلند شما رو برجسته‌تر یا کوتاه‌تر نشان دهد. در کنار تمام این مراحل از آرایش چشم خودتان غافل نشوید. بهتر است از خط چشم‌های گربه‌ای که دنباله‌ی بلندی دارند استفاده کنید تا چهره پهن‌تری به دست بیاورید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا