پولسازترین کودک دنیا / دختر کیت میدلتون در دنیای مدلینگ اول شد! + عکس

پرنسس شارلوت دختر ولیعهد انگلیس لقب پولسازترین کودک مدلینگ را گرفت. او با استایل هایی که در 8 سال زندگی اش انتخاب کرده است باعث فروش 3.6 میلیارد پوندی برای صاحبان برندهای لباس هایش شده است. پرنسس شارلوت دومین فرزند کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام است که سال ۲۰۱۵ به دنیا آمد, آن ها شارلوت کوچولو را لذتی از بهشت توصیف میکنند.

دختر کیت میدلتون در دنیای مدلینگ اول شد!

دختر کیت میدلتون در دنیای مدلینگ اول شد!

دختر کیت میدلتون در دنیای مدلینگ اول شد!

قوانین سخت برای کودکان خاندان سلطنتی

در خاندان سلطنتی، زنان مجرد از استفاده از تاج تا پیش از ازدواج منع شده اند. تاج یکی از نمادهای نامزدی است، به همین دلیل پرنسس شارلوت تا پیش از روز عروسی اش نمی تواند از تاج استفاده کند.

دختر کیت میدلتون در دنیای مدلینگ اول شد!

تمامی کودکان خاندان سلطنتی ملزم به گذراندن تحصیلات عالیه هستند. در گذشته، اغلب کودکان خاندان سلطنتی توسط معلم های خصوصی در خانه آموزش می دیدند. بیشتر کودکی پرنس چارلز (پسر ملکه ی بریتانیا) هم به همین ترتیب سپری شده بود تا آنکه پدر و مادرش او را به یک مدرسه ی شبانه روزی ویژه طبقه ی ممتاز فرستادند تا او را باتجربه و دنیا دیده کنند. پرنس ویلیام و برادر کوچکترش پرنس هری اولین فرزندان خاندان سلطنتی بودند که به مهدکودک و پس از آن به مدرسه ای خصوصی فرستاده شدند. پرنس جورج و پرنسس شارلوت هم تا به امروز مراحل اولیه ی آموزش شان را گذرانده اند و هر یک به دو مهدکودک جداگانه می روند.

دختر کیت میدلتون در دنیای مدلینگ اول شد!

1 دیدگاه

  1. آفرین الهام خانم چرخنده خوب بلدی که چه جوری با حجاب بیزنس کنی و پول در بیاری.شما به معنی واقعی کلمه یه بیزنس وومن واقعی هستی.تبربک به شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا