چرا بیشتر خانم ها رنگ صورتی دوست دارند؟ روانشناسی رنگ صورتی

چرا بیشتر خانم ها رنگ صورتی دوست دارند؟ روانشناسی رنگ صورتی

روانشناسی رنگ صورتی به شما می‌گوید که چرا به عنوان یک خانم، علاقه مند به این رنگ خوش ظاهر و لطیف هستید. رنگ‌ها و علاقه مندی به آن‌ها می‌تواند بر روی احساسات، خلق و خو، رفتار و… فرد تاثیر بگذارد. به روایتی اگر عاشق یک رنگ باشید، حتما اطراف خود را با آن پر می‌کنید یا چند وسیله دوست داشتنی با آن رنگ خواهید داشت. صورتی نمایان گر آرامش، مهربانی، نوع دوستی، لطافت و… است به همین دلیل خانم‌های خوش ذوق، زیاد به آن علاقه نشان می‌دهند. در ادامه قرار است به تعریف و تفصیل این رنگ از نظر روانشناسی بپردازیم تا با شخصیت خانم‌‌هایی که به آن علاقه مندند، آشنا شویم.

روانشناسی رنگ صورتی

روانشناسی رنگ صورتی

علم روانشناسی معتقد است که هر رنگ، تداعی کننده خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فردی است. صورتی که روشن شده رنگ قرمز است، جذابیت زیادی برای گروه جنسیتی زنان دارد. از آن جایی که خانم‌ها روحیه و احساسات لطیف‌تری دارند، صورتی را یک رنگ جذاب و زیبا می‌دانند. پس بی ربط نیست که گروه علاقه مندان به این رنگ، خانم‌ها باشند. البته ممکن است افراد خاطرات زیادی با این رنگ داشته باشند. به همین دلیل آن را در اطراف خود پررنگ می‌کنند تا حس خوبی بگیرند. ویژگی‌هایی مانند مهربانی، شفقت، لطافت، مراقبت و… از این رنگ سرچشمه می‌گیرد که در اکثر خانم‌ها این چنین خصوصیات کاملا وجود دارد‌.

رنگ صورتی

ویژگی رنگ صورتی چیست | روانشناسی رنگ صورتی

حمایت و مراقبت: این رنگ انرژی زیادی دارد که انگار افراد را در هاله خود در امنیت تمام، نگه می‌دارد. این ویژگی در زنان نیز وجود خواهد داشت: مانند یک مادر، خواهر، همسر، دختر و … که بارزترین ویژگی‌ آن‌ها، مراقبت از عزیزانشان است.

سرشار از عشق: یک عشق رمانتیک و بی قید و شرط، پیامی است که از این رنگ منشا می‌گیرد. خانم‌ها نیز وقتی عاشق می‌شوند، تمام علاقه و مهر و عطوفت خود را به عزیزانشان روا می‌دارند.

سرشار از امید: امیدواری و توکل داشتن، نشان دهنده لطافت و دوست داشتنی است که از این رنگ به نظر می‌رسد. در خانم‌ها همیشه موجی از امیدواری و تلاش به چشم می‌خورد.

سرزنده و شاداب: دخترهای جوانی که این رنگ را می‌پسندند، اغلب سرزنده و شاداب هستند. آن‌ها اهل مسافرت، هیجان، تفریح و… هستند.

آرامبخش: افرادی که به دنبال آرامش، زیبایی و لطافت هستند، این رنگ را انتخاب می‌کند. روانشناسی رنگ صورتی می‌گوید که خانم‌های علاقه مند به این رنگ، شخصیت آرامی دارند.

شخصیت شناسی از روی رنگ صورتی

کلام پایانی

صورتی یک رنگ جذاب، شیک و در عین حال آرامی است که خانم‌ها علاقه زیادی به آن دارند. شما ممکن است در هر کلکسیون یا ظاهر خانم‌ها، وسیله‌های صورتی را پیدا کند. اگر شما هم علاقه مند به این رنگ هستید، چه ویژگی‌هایی را در خود احساس می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا