چند ترفند ساده برای اینکه مژه ها حین ریمل زدن به هم نچسبند/نحوه ریمل زدن

چند ترفند ساده برای اینکه مژه ها حین ریمل زدن به هم نچسبند/نحوه ریمل زدن

نحوه ریمل زدن برای نچسبیدن مژه‌ها به هم دیگر، نیاز به راهکار و ترفندهای اصولی دارد. حتما شما هم هنگام زدن ریمل بر روی مژه‌ها با گوله شدن روی مژه یا چسبیدن تارهای مژه به هم، مواجه شده‌اید. از آن جایی که آخرین مرحله در آرایش چشم، زدن ریمل است؛ اگر به خوبی بر روی مژه‌ها ننشیند موجب چسبیدن مژه و خراب شدن زیبایی ظاهری می‌شود. گاهی اوقات به دلیل اشباهاتی که بر سر ریمل زدن به وجود می‌آید، باعث می‌شود که اعتماد به نفس شما کاهش یابد. با این حال باز هم کیفیت و تاریخ انقضاء ریمل بر روی ظاهر خوب چشم‌ها، تاثیرگذار است. استفاده صحیح از فرچه ریمل، تمیز کردن و ضدعفونی بودن مژه‌ها و ریمل و… نیز می‌تواند موثر باشد. در ادامه با نحوه صحیح زدن ریمل بر روی مژه‌ها، آشنا خواهید شد.

نحوه ریمل زدن

نحوه ریمل زدن برای جلوگیری از چسبیدن مژه‌ ها به هم

نحوه ریمل زدن بر روی بلندی، پرپشتی و رنگ مژه‌ها می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. برای آن که یک ریمل جذاب و تمیز بر روی مژه‌های خود داشته باشید، بهتر است قبل از زدن، صورت و مژه‌های خود را شستشو دهید. همیشه در آخر روز ریمل مانده بر روی مژه‌های خود را پاک کنید و بشویید. در ادامه با دو روش حرفه‌ای آشنا خواهید شد.

نحوه ریمل زدن

استفاده درست از اپلیکاتور | نحوه ریمل زدن

مهم‌ترین کاری که برای درست ریمل زدن باید بدانید، استفاده درست از اپلیکاتور است. سعی کنید از اپلیکاتور یا فرچه مناسب برای ریمل زدن استفاده کنید. اول از همه مژه‌های خود را یک الی دو بار در فرمژه بگذارید تا خوب حالت بگیرد. بعد اپلیکاتور را فقط یک بار در ریمل بزنید و زیاد نچرخانید. حالا مژه‌های خود را با فرچه به صورت زیگزاگی و رو به بالا، ریمل بزنید. سعی کنید اگر مژه‌های کوتاهی دارید این کار را به آرامی جلو ببرید تا ریمل گوله گوله نشود.

استفاده از فرچه مناسب

روش عمودی و افقی | نچسبیدن مژه‌ ها به همدیگر

از ریشه مژه را می‌توانید با فرچه ریمل به صورت افقی بزنید تا حجیم و پرپشت خودش را نشان دهد. با این حال از نوک مژه‌ها را عمودی بزنید تا بلند و کشیده‌تر شود. این ترفند کمک می‌کند تا به دیگر مژه‌های شما هنگام ریمل زدن به همدیگر نچسبد. این تکنیک مژه‌های شما را زیباتر و جذاب‌تر جلوه خواهد داد‌.

روش عمودی و افقی

سخن آخر

شما با رعایت نکات بالا می‌توانید یک آرایش چشم بی نظیر و جذاب بدون دردسر و دغدغه داشته باشید. کافی است ابتدا یک ریمل مناسب انتخاب کنید. بعد با توجه به روش‌های بالا، مژه‌های خود را خوش حالت و زیبا نشان دهید. شما از چه روش دیگری برای درست ریمل زدن استفاده می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا