چهره باورنکردنی عمو فیتیله ای / علی فروتن کاملا پیر شد! + عکس

عکس جدید علی فروتن از عموهای فیتیله ای حسابی سوژه شده است. علی فروتن که لقب محبوب ترین عمو فیتیله ای را دارد. متولد ۳ بهمن ۱۳۴۶ در اهواز، بازیگر است. چهره جدید او پس از سالها طرفدارانش که اکثرا متولد دهه 70 هستند را شوکه کرده است.

چهره باورنکردنی عمو فیتیله ای

 

علی فروتن چند فرزند دارد؟

علی فروتن فارغ التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری از مجتمع آموزشی سینما زیر نظر وزارت ارشاد است. دو فرزند دارد و به عمو فیتیله ای معروف است. فروتن سال هاست ازدواج کرد و یک خانواده ۴ نفر دارد، این زوج صاحب یک دختر بنام فوژان متولد سال ۱۳۷۷ و یک پسر بنام آرتین متولد ۱۳۸۶ است.

دلیل تعطیلی برنامه فیتیله 

۱۵ آبان ۱۳۹۴ در یک دیالوگ عمدا یا سهوا توهین عجیبی به ملت تورک زبان انجام می شود. ساعاتی بعد از انتشار و دست به دست شدن کلیپ.موجی از اعتراضات شهرهای تورک نشین را در بر میگیرد که در نهایت این برنامه برای همیشه متوقف شد.

گروه فیتیله نام گروهی متشکل از محمد مسلمی و حمید گلی و علی فروتن که اعضای سابق گروه تئاتر «چهره نما» بودند با که هم به صورت مستقل با عنوان هنری (گروه فتیله‌ها) در مجموعه‌های تلویزیونی و تئاترها برای کودکان نقش اصلی را اجراء می‌کردند. این گروه در فروردین ماه سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در تلویزیون ایران آغاز کردند و سرانجام در تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۴ پس حواشی جنجال برنامه فیتیله پایان یافت.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا