کارهای زیبایی که خانم های باکلاس انجام نمی دهند!

کارهای زیبایی که خانم های باکلاس انجام نمی دهند!

کارهای زیبایی که در گذشته خانم‌ها برای جذابیت بیشتر انجام می‌دادند، الان دیگر از مد افتاده و کسی آن را انجام نمی‌دهد. البته بهتر است بگوییم خانم‌های باکلاس و جذاب، دیگر این روش‌های قبلی را امتحان نمی‌کنند. صنعت مد و فشن هر سال برخی از قاعده‌های خود را تغییر می‌دهد و چالش زیبایی را برای خانم‌ها به وجود می‌آورد. در این چند سال اخیر، زیبایی و جذابیت به سمت نچرال بودن با طبیعی بودن رفته و جای مصنوعی را گرفته است. دیگر آرایش‌های پر زرق و برق و زننده، جذابیتی ندارد و باعث می‌شود که ظاهر شما، بدتر و بی کلاس‌تر نشان داده شود. در ادامه می‌خواهیم کارها و روش‌هایی را که از مد افتاده است را بررسی کنیم.

کارهای زیبایی

۱. مژه های خیلی شلوغ، کارهای زیبایی از مد افتاده

حتما شما هم دیده‌اید که الان مژه‌های شلوغ پلوغ هیچ کاربردی و جذابیتی ندارند. بیشتر خانم‌ها به دنبال سبک‌ مژه‌های لایت و جذاب هستند. اگر مژه‌های کوتاه یا کم پشتی دارید، می‌توانید از کاشت یا اکستنشن مژه شروع کنید. برای این کار کافی است که از مدل‌های لایت، سبک و نچرال استفاده کنید. مدل‌های شلوغ و پرتراکم دیگر از مد افتاده و الان هیچکس مایل به استفاده از آن نیست.

مژه شلوغ

 

۲. میکاپ شدید، کارهای زیبایی منسوخ شده

برای میکاپ کردن دیگر خانم‌ها از آرایش‌های شدید و شلوغ استفاده نمی‌کنند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا آرایش‌های ساده، نچرال و در عین حال طبیعی و زیبا داشته باشند. آرایش‌های اسموکی با رنگ‌های تیره برای چشم یا رژ‌های خیلی پررنگ، دیگر از مد افتاده‌اند. در آرایش‌های الان دیگر از رنگ‌های جیغ و زننده و ناهمخوان و مصنوعی، استفاده نمی‌شود. دلیل آن بالا نشان دادن سن افراد و همچنین خارج شدن چهره از حالت طبیعی است. در مدل‌های آرایشی الان از رنگ‌های نود و طبیعی استفاده می‌شود.

کارهای زیبایی

۳. پروتز و جراحی، روش‌ های زیبایی اشباع شده

یک زمان اگر خاطرتان باشد خانم‌ها علاقه و گرایش زیادی به پروتز کردن یا جراحی‌های زیبایی داشتند. آن‌ها پروتز و جراحی‌ها را برای کارهای زیبایی بر روی صورت خود انجام می‌دادند. بینی عمل کردن، ژل لب، ژل گونه، بوتاکس، پروتز کردن و… همگی جزو کارهایی بود که خانم‌ها از انجام آن دریغ نمی‌کردند. با این حال الان خانم‌های باکلاس پذیرفته‌اند که صورت طبیعی، جذابیت و زیبایی‌های بی نظیر خودش را دارد.

پروتز و جراحی

سخن آخر

در این مطلب به سه کارهایی که خانم‌ها دیگر از انجام آن خسته شده‌اند یا انجام آن را واجب نمی‌دانند، اشاره شده است. به نظر شما کدام یک از کارها دیگر از مد افتاده و طرفداران زیادی ندارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا