کتک خوردن سام اصغری از بریتنی اسپیرز / عکس‌هایی که واقعیت را فاش کرد!

بریتنی اسپیرز ۴۱ ساله و سام اصغری ۲۹ ساله بعد از ۷ سال رابطه و ۱۴ ماه عروسی جدا شدند. طبق شایعات دلیل جدایی سام اصغری و بریتنی خیانت خانم خواننده بوده است.

کتک خوردن سام اصغری از بریتنی اسپیرز

حالا یک منبع نزدیک‌به این زوج‌ گفته: ” بریتنی‌و سام‌دعواهای زیادی داشتند و بریتنی به سام‌ حمله می‌کرد او را کتک ‌میزد و گاز می‌گرفت حتی‌ این اتفاق چندین بار هنگام خواب هم افتاده بوده و گارد محافظت برای جدا کردن او‌ وارد عمل شدند!” همچنین گفته شده بریتنی هر لحظه فکر می‌کرده شخصی به او‌ حمله می‌کند برای همین‌ در‌ همه‌ی جای خانه و حتی اتاق خوابشان چاقو‌ نگه داری می‌کرد.

کتک خوردن سام اصغری از بریتنی اسپیرز

دلیل جدایی سام اصغری و بریتنی

گفته می‌شود که این دعوا به دلیل شایعاتی مبنی بر خیانت بریتنی به سام بوده است. به نوشته مجله «تی‌ام‌زی» وقتی سام اصغری درباره این شایعات از بریتنی سوال کرد، بحث میان این زوج بالا گرفت.

دلیل جدایی سام اصغری و بریتنی

ثروت بریتنی اسپیرز؛ ۲۱۵ میلیون دلار

تا اول ژوئن ۲۰۲۱، بریتنی اسپیرز دارایی خالص ۲۱۵ میلیون دلاری داشت. او ثروت خود را از حرفه طولانی و درخشان خود به عنوان خواننده، ترانه سرا، رقصنده و بازیگر به دست آورده است. علاوه بر این، بریتنی درآمد قابل توجهی از معاملات پرسود تاییدیه و سایر سرمایه گذاری های تجاری کسب می کند.

در سال ۱۹۹۹، در سن ۱۷ سالگی، بریتنی یک آلبوم موسیقی هیجان انگیز با عنوان Baby One More Time منتشر کرد. این آلبوم تقریباً ۱۵ میلیون دلار درآمد داشت که اگر با تورم تنظیم شود، امروز به ۲۳ میلیون دلار می رسد. اولین تور موسیقی بریتنی، تور Baby One More Time، پس از پوشش رکورد ۵۶ نمایش در سراسر آمریکای شمالی، بیش از ۱۷.۵ میلیون دلار فروش داشت.

بیوگرافی سام اصغری

سام از پدری آمریکایی – ایرانی بنام «مایک» و مادر ایرانی بنام «فاطمه» در تهران متولد شد و از ۱۲ سالگی به آمریکا مهاجرت کرده است. سام اصغری مربی بدنسازی است و اخیرا به عرصه بازیگری و مدلینگ وارد شده است.

2 دیدگاه

  1. سام‌اصغری‌ میداندکدام‌ موجودی در فدراسیون دوومیدانی‌ ایران‌ دارد‌ ریاست میکند ‌‌ملیپوش‌خانم‌
    بخش‌ کوهستان‌ همین الان‌دربرنامه‌ فنی خانم‌.محمودوند‌ومجریان‌ همراهش دارد‌ازمشکلات‌
    خودش‌ میگوید‌میخوام‌ بدانم کدام حرامزاده‌ها یی‌
    دراین‌ فدراسیون حکومت میکند‌‌این‌هاشمی‌ کندی
    از‌طرف‌ کدام‌ زنازاده ای حمایت‌ میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا