۱۵ مدل ناخن فرنچ اکلیلی برای خاص پسند ها!

۱۵ مدل ناخن فرنچ اکلیلی برای خاص پسند ها!

ناخن فرنچ یک طرح بسیار پرطرفدار و ساده است که مخصوص افراد مینیمال و خاص پسند است. این طرح در مدل های مختلف روی دست پیاده میشود و تنوع زیادی دارد.۱۵ مدل ناخن فرنچ اکلیلی برای خاص پسند ها

در ادامه با تعدادی از این طرح ها آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید: ۱۵ مدل ناخن فرنچ اکلیلی برای خاص پسند ها ۱۵ مدل ناخن فرنچ اکلیلی برای خاص پسند ها

ناخن فرنچ اکلیلی:

برای این مدل از ناخن شما میتوانید که رنگ زمینه ناخن تان را سفید یا بی رنگ انتخاب کنید و فرنچ را در هر رنگی که میخواهید استفاده کنید. این مدل در حین سادگی بسیار جذاب و شیک است.

مدل ناخن فرنچ ترکیبی:

در این مدل شما دستتان باز است که به یک یا دوتا از ناخن های دیگر طرح دیگر یا رنگ دیگری بدهید. معمولا ناخن حلقه و ناخن اشاره را نسبت به بقیه متفاوت درمیاورند. یا اینکه قسمت اکلیلی را در قسمت بالای ناخن میکشند.

ظرافت کار :

فراموش نکنید که، انتخاب ناخن کار یکی از مهم ترین بخش های طراحی ناخن است. زیرا این طرح ظرافت و دقت بسیار زیادی میخواهد و باید با دقت انجام شود.

سخن آخر

این مدل ناخن تقریبا برای همه فرم ناخن ها مناسب است و در هر طرح و رنگ و اندازه ای می توان آن را انتخاب کرد. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا