10 راهکار زیبایی و مراقبت پوستی که واقعا جادو می کنند!

10 راهکار زیبایی و مراقبت پوستی که واقعا جادو می کنند!

امروزه مراقبت از پوست در مرکز توجه قرار دارد و افراد زیادی از روش های مختلفی برای زیبایی و سلامتی پوستشان اقدام می‌کنند. مراقبت از پوست لزوما به معنی استفاده از محصولات گران قیمت و شیمیایی نیست. استفاده از مواد طبیعی نیز تاثیر برابری برای سلامتی پوست دارد.

در ادامه این طلب چن راهکار زیبایی و مراقبت پوستی را به شما معرفی می‎‎‌کنیم که جادو می‌کنند:برای این موم به چسپ سفید و زرد چوبه نیاز داریم. آن ها را در یک ظرف مناسب ترکیب کنید. سپس به جاهایی که موهای ریز و ناخواسته دارد بزنید.

1-موم ملایم

برای این موم به چسپ سفید و زرد چوبه نیاز داریم. آن ها را در یک ظرف مناسب ترکیب کنید. سپس به جاهایی که موهای ریز و ناخواسته دارد بزنید. پس از خشک شدن آن را از پوست جدا کنید تا موها کنده شوند. این موم جوش های زیر پوستی ایجاد نمی‌کند و باز ایجاد التهاب جلوگیری می‌کند.یخ یک تسکین دهنده استراتژیک برای پوست و حلقه های سیاه اطراف چشم است.

2-تسکین پوست با یخ

یخ یک تسکین دهنده استراتژیک برای پوست و حلقه های سیاه اطراف چشم است. برای استفاده از یخ می توانید گلبرک و گلاب را در قالب های یخ قرار دهید و در هر کدام چوب بستنی قرار دهید و در یخچال بگذارید. یخ ها را از قالب خارج کرده و روی صورت و اطراف چشم بمالید.برای رفع و جلوگیری از ایجاد موخوره، در یک کیسه پلاستیکی، تخم مرغ، روغن زیتون و عسل را قاطی کرده و سپس انتهای موها را در داخل کیسه قرار دهید و ماساژ دهید.

3- جلوگیری از ایجاد موخوره

برای رفع و جلوگیری از ایجاد موخوره، در یک کیسه پلاستیکی، تخم مرغ، روغن زیتون و عسل را قاطی کرده و سپس انتهای موها را در داخل کیسه قرار دهید و ماساژ دهید.برای تهیه این اسپری مراقبت پوستی، به چای و سرکه سیب نیاز داریم.

4-اسپری ضد آکنه

برای تهیه این اسپری مراقبت پوستی، به چای و سرکه سیب نیاز داریم. چای و سرکه را درون یک بطری اسپری مخلوط کنید و روزی سه بار روی پوست صورت بزنید تا آکنه ها را در کمترین زمان از بین ببرد.برای تهیه این ماسک، چای داغ و ژلاتین را با هم مخلوط می‌کنیم. و سپس روی یک سینی صاف پهن می‌کنیم و در یخچال قرار می‌دهیم.

5- ماسک دور چشم

برای تهیه این ماسک، چای داغ و ژلاتین را با هم مخلوط می‌کنیم. و سپس روی یک سینی صاف پهن می‌کنیم و در یخچال قرار می‌دهیم. پس از سفت شدن مواد آن ها را به شکا ماسک های زیر چشم برش دهید و به مدت 1 ساعت روی پوست زیر چشم قرار دهید.رهکار های مراقبتی پوست بسیار زیاد هستند و اگر از رو ش های طبیعی و خانگی استفاده کنیم، با عوارض کمتری روبرو می‌شویم.

سخن آخر

رهکار های مراقبتی پوست بسیار زیاد هستند و اگر از رو ش های طبیعی و خانگی استفاده کنیم، با عوارض کمتری روبرو می‌شویم. و این مواد در زمان های دور نیز همیشه مورد استفاده خانم ها بوده است و تاثیرات فراوانی روی پوست دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا