10 ویژگی زن سیگما که توجه همه مردان را جلب می کند!

10 ویژگی زن سیگما

زن سیگما ویژگی‌هایی مانند مرد سیگما دارد. او طبع یک گرگ تنها را دارد و اغلب اوقات، پیروز میدان است. احتمالا در شخصیت شناسی، زیاد نام زنان آلفا و بتا را شنیده‌اید. با این حال شخصیت سیگمایی شاید خیلی پررنگ به نظر نرسد. اگر شما هم یک خانم سیگایی هستید و حس می‌کنید با بقیه متفاوتید، این مطلب مختص به شما است. در ادامه اول از همه این که سیگمایی بودن چیست بحث خواهیم کرد. سپس به سراغ بررسی ده ویژگی برتر آن‌ها خواهیم رفت.

زن سیگما

زن سیگما کیست؟

اول از همه می‌خواهیم از حقایقی درباره شخصیت گهربار سیگمایی، پرده برداریم. به چه خانم‌هایی، سیگمایی گفته می‌شود؟ مهم‌ترین نشانه‌ای که یک خانم با سبک سیگمایی دارد، وفادار بودن، قاطع بودن و در عین حال مستقل بودن است. اصلا برای این مدل خانم‌ها اهمیتی ندارد چه چیزی مد یا ترند می‌شوند. آن‌ها زندگی خود را صرف حرف‌های دیگران و در عین حال حفظ ترند نمی‌کنند.

خانم‌هایی هستند کاریزماتیک و جذاب، اما درونگرایی خود را به صورت ثابت قدم حفظ خواهند کرد. به راحتی وارد هر رابطه دوستانه یا رابطه عاشقانه نمی‌شوند. آن‌ها برای روابط خود استانداردهایی تعیین می‌کنند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن‌ها، خواهیم پرداخت.

زن سیگمایی

10 ویژگی زن سیگما

  1. زن سیگما هروقت که بخواهد می‌تواند مانند یک گرگ تنها رفتار کند. همچنین هیچ علاقه‌ای به هنجارهای اجتماعی و فشار همسالان خود، نشان نخواهد داد.
  2. وقتی وارد رابطه می‌شود، نشان می‌دهد وفاداری‌اش چقدر کامل بوده و سعی می‌کند او را حفظ کند‌. وفاداری زنان سیگمایی را هیچ سبک شخصیتی ندارد.
  3. هیچکس نمی‌تواند این دسته از زنان را مجبور کند که استقلال خود را نپذیرند. یک خانم سیگمایی هر چند هم سختش باشد، باز مستقل بودن و روی پای خودش بودن را امتحان می‌کند.
  4. خانم‌های سیگمایی در قریب به وقوع مواقع راستگو و صادق هستند. محال است بخواهند دیگران را فریب بدهند. آن‌ها اگر نکته‌ای درست و راست اما ناراحت کننده هم باشد، باز بازگو می‌کنند اما با لحن و بیانی بهتر! دروغگویی خط قرمز آن‌ها است و به سرعت با شنیدن دروغ، قطع ارتباط می‌کنند.
  5. سیگمایی‌ها معمولا ساکت و آرام هستند؛ اما وقتی صحبت می‌کنند همه را جذب خود کرده و کاریزماتیک بودن خود را نشان می‌دهند.
  6. او برای احساسات خود ارزش قائل است. او سعی می‌کند فقط به افرادی که قابل اعتماد هستند، احساسات خود را نشان دهد.
  7. شاید ارتباط گیری اولیه با آن‌ها سخت و دلهره آور باشد، چرا که همیشه تمام شخصیت و ویژگی‌های خود را رو نمی‌کنند. اما بعد از مدتی متوجه می‌شوید که او چقدر برای رابطه مناسب بوده است.
  8. او دوست دارد برای شارژ شدن و به دست آوردن انرژی، مدتی از روز را برای خودش وقت بگذراند. این به معنای منزوی بودن او نخواهد بود.
  9. سیگمایی‌ها به احساسات و ارزش‌های خود بیشتر از حرف دیگران اهمیت می‌دهند. حرف‌های دوستان و ترندهای جامعه، نمی‌تواند آن‌ها را وادار به تغییر حرف، عمل و عقیده کند.
  10. او اهل منفی گرایی و قضاوت کردن نیست. تنها جایی که می‌توانید از احساسات خود بگویید قضاوت نشوید، پیش یک خانم سیگمایی است. اعتماد به نفس و حس ماجراجویی، او را جذاب‌تر خواهد کرد.

سخن آخر

زنان سیگمایی تمام وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی نمی‌گذرانند. آن‌ها معتقد هستند که باید از این مدل ابزار برای پیشرفت استفاده نکرد نه فقط سرگرمی‌. به طور معمول خانم‌هایی که سیگمایی هستند با مردان سیگمایی و آلفا بیشتر کنار می‌آیند‌. از نظر شما زنانی با این کهن الگوی شخصیتی، دیگر چه ویژگی‌های جذابی دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا