15 چیز زنانه که مردان نمی توانند تحمل کنند!

15 چیز زنانه که مردان نمی توانند تحمل کنند!

آرزوی دوست داشتن جنس مخالف امری طبیعی است و به همین دلیل است که دختران در تلاش برای یافتن پاسخ این سوال هستند که “مردها چه چیزی زنانه ای را دوست دارند؟” در نهایت آن قسمت هایی از بدن خود را بهبود می بخشند که فکر می کنند هر مردی را دیوانه می کند.15 چیز زنانه که مردان نمی توانند تحمل کنند!

در ادامه تعدادی از این چیزها را بررسی می کنیم. با ما باشید:

رفتار های زنانه

1- مهربانی

مردان همیشه متوجه اعمال مهربانانه  و زنانه می شوند، به خصوص اگر این دختر را برای یک رابطه طولانی مدت در نظر بگیرند. حتی دانشمندان نیز برای این حقیقت مدرک دارند. بیهوده نیست که می گویند بازده خوبی دارد. همانطور که معلوم است، به عنوان افزایش توجه مردان برمی گردد.

2- توانایی یافتن راهی برای خروج از موقعیت های ناخوشایند

مردها مدام تکرار می کنند که هم در رفتار و هم از نظر ظاهری آنها را جذب طبیعت می کند. به نظر می رسد که واکنش زنانه شما به موقعیت های غیرمنتظره نیز مهم است. اگر دختری بتواند به جای اینکه بخواهد اشتباهش را توجیه کند یا عصبانی شود بپذیرد که اشتباه کرده است، این یک راه واقعی برای جلب تحسین یک مرد علاقه مند است.

3- ناخن

بسیاری از دختران مطمئن هستند که هیچ کس به جز استاد مانیکور به ناخن های آنها علاقه ندارد. با این حال، به نظر می‌رسد که مردان از دست‌های آراسته قدردانی می‌کنند (اگرچه ممکن است متوجه رنگ دقیق لاک یا شکل ناخن‌های شما نباشند) زیرا به آنها کمک می‌کند تا تشخیص دهند که دختر چقدر از خود مراقبت می‌کند.رفتار های زنانه

4- وضعیت عاطفی

به گفته مردان، یکی از ناخوشایندترین تیپ های زن، دخترانی هستند که دیدگاه منفی نسبت به دنیا دارند. مردها متوجه همه چیزهایی می شوند که در زندگی شما را آزار می دهد و هرازگاهی روحیه شما را بدتر می کند: کار بد، نزاع با والدین، رنج رویاهای برآورده نشده. آنها شروع به پیوند تصویر شما با اضطراب می کنند در حالی که می خواهند منبع مثبتی داشته باشند. به همین دلیل است که آنها به راحتی مجذوب زنان شادی می شوند که می توانند از زندگی لذت ببرند.

5- وضعیت مالی

نه تنها زنان به وضعیت مالی مردان نگاه می کنند، بلکه برعکس. بله، این موضوع بسیار ظریف است، اما مهم است. بنابراین، مطمئن شوید که مردان در مورد امور مالی شما نه از روی کنجکاوی، بلکه برای نتیجه گیری نیز سؤال می کنند. اگر شما بیشتر از او درآمد کسب می کنید، ممکن است به مدتی نیاز داشته باشد تا بفهمد آیا می تواند با چنین موقعیتی روبرو شود یا خیر. اگر کمتر از او درآمد دارید، ممکن است به این زمان نیاز داشته باشد تا مشخص کند که آیا علایق شما صرفاً ماهیت مالی ندارند یا خیر.

6- عزت نفس

مردان دوست دارند از زنانی تعریف کنند که از قبل می دانند ارزش این کلمات را دارند و از اینکه به کسانی که عادت دارند زیبایی آنها را نادیده بگیرند، دلگرم کنند. هیچ زنی برای مردی جذاب تر از زنی نیست که همیشه زیبایی خودش را زیر سوال می برد.رفتارهای زنانه

7-نگرش به دختران دیگر

اگر به دختر زیبایی که در حال گذر است نگاه نامهربانی کردید یا به خودتان اجازه دادید نظر ناخوشایندی درباره او داشته باشید، مطمئن باشید که مرد شما متوجه این موضوع شده و آن را به داشتن مجموعه ای کامل از عقده ها همراه با یک حسود تعبیر کرده است.

8. سبک

برخی از مردان در پیروی از آخرین ترندهای مد چندان خوب نیستند، اما این بدان معنا نیست که به ظاهر زنانه یک زن  اهمیت نمی دهند. استایل شما می تواند عامل تعیین کننده ای برای معرفی خود به شما باشد زیرا ممکن است یک مرد نظر خود را در مورد اینکه دختر رویایی او چگونه باید باشد داشته باشد. برخی جرات نمی کنند به دختری با موهای روشن نزدیک شوند، در حالی که برخی دیگر برعکس توسط کلیشه ها دفع می شوند. به همین دلیل است که هرگز نباید خود را با سلیقه دیگران تطبیق داد – نمی‌توانید به یک اندازه مورد پسند همه باشید.

9- کفش

بله، مردان به شدت به فردی که به او علاقه دارند توجه دارند – از ناخن گرفته تا کفش. نه، آنها سعی نمی کنند طراح کفش شما را شناسایی کنند یا قوانین ترکیب رنگ بین کفش و کیف را به خاطر بسپارند. آنها به احساس راحتی در کفش خود توجه می کنند. وقتی دختری کفش‌هایی با پاشنه بزرگ و ناپایدار می‌پوشد، فقط باعث عصبانیت و آرزوی پایان هر چه زودتر قرار می‌شود.15 چیز زنانه که مردان نمی توانند تحمل کنند!

10- تعداد دوستان

برای مردان، مهم است که دوست دختر آنها زندگی خود را با دوستان واقعی داشته باشد که با آنها از آب و آتش گذشته است. آنها از غیبت دوست صمیمی و داشتن آشنایان زیادی که هر از چند گاهی تغییر می کنند، نگران می شوند.

 11- هر چیز بی پشت

این یک کیفیت درونی نیست، با این حال، هنوز هم قابل ذکر است. تاپ و لباس‌های بدون پشت راهی عالی و آسان برای نشان دادن پوست کوچک و در عین حال شیک نگه داشتن آن‌ها هستند. آنها فوق العاده زنانه هستند – این راهی است برای نشان دادن بخشی از بدن خود بدون نشان دادن بیش از حد.15 چیز زنانه که مردان نمی توانند تحمل کنند!

کلام آخر

تفاوت های جنسیتی و بیولوژیکی باعث شده است که مردان و زنان رفتارهای مختلفی داشته باشند. گاهی اوقات ممکن است آنها رفتارهای زنانه  را درک نکنند و از نظر آنها این گونه رفتارها مسخره و یا اشتباه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا