3 ترفندی که شما را از شرایط ناجور و نامناسب نجات می دهند!

3 ترفندی که شما را از شرایط ناجور و نامناسب نجات می دهند!

شرایط ناجور و نامناسب ممکن است برای همه ما به وجود بیاید. فرقی ندارد که در چه جنسیت، سن، مقطع یا جایگاهی باشید، همه انسان‌ها در معرض تهدیدات محیطی و بیولوژیکی قرار بگیرند. بهترین کار برای این که بتوانید خود را از شر شرایطی که برایتان پیش آمده رها کنید، بهتر است نکته‌های آن را بدانید. این که تلاش کنید ترفندهای زیر را آموزش گرفته و به کار ببندید، کمک زیادی به شما خواهد کرد. در ادامه می‌خواهیم این سه ترفند اساسی و مهم را به شما آموزش بدهیم. برای یادگیری این اطلاعات مفید و کاربردی، همراه ما باشید.

شرایط ناجور

1. پاک کردن لکه جوهر در شرایط ناجور

اگر لباس سفید می‌پوشید یا به عنوان یک آقا، همیشه داخل جیب پیراهنتان خودکار می‌گذارید؛ حتما با لکه‌های جور مواجه شده‌اید. متاسفانه برخی از افراد همان لحظه کمی آب می‌زنند تا لکه کمرنگ‌تر یا بهتر شود. در حالی که این کار اشتباه است و فقط جوهر خودنویس را بیشتر پخش می‌کند. معمولا این لکه‌ها با شوبنده لباس هم پاک نمی‌شوند. راه حل آن، استفاده از ژل ضد عفونی کننده دست است. زیر لباس یک پلاستیک بگذارید تا ژل ضد عفونی کننده به خوبی درون بافت لباس نفوذ کند‌. حالا به خوبی ژل را روی لکه جوهر بمالید و با پنبه یا پد مدام روی آن را بکشید. این کار را آن قدر ادامه دهید تا لکه پاک شود. این ترفند برای لکه‌های جوهری تازه، پیشنهاد می‌شود.

شرایط ناجور پاک کردن لکه جوهر

2. رفع بوی بد دهان در شرایط ناجور و ناگهانی

اگر در موقعیتی بودید که دسترسی به مسواک و خوشبو کننده دهان نداشتید، می‌توانید از دانه‌های قهوه استفاده کنید. همیشه در کیف یا جیب خود مقداری دانه خام قهوه بگذارید. حتی اگر مسواک می‌زنید و باز هم دهانتان بوی بدی می‌دهد، می‌توانید از این ترفند استفاده کنید. دانه‌های خوش طعم و پرخاصیت قهوه، توانایی پاکسازی روی زبان و حذف پلاک‌های اضافی را دارد. این کار کمک می‌کند تا دهان شما بوی خوبی بگیرد و نفستان تازه شود.

رفع بوی بد دهان

3. پاک کردن زردی روی دندان

گاهی اوقات هر چقدر هم مسواک بزنید، زدری روی دندان‌ها از بین نمی‌رود. یک ترفند خیلی ساده وجود دارد. کافی است دندان خود را با پوست موز تمیز کنید. یک موز را بردارید و پوست آن را بکنید. قسمت داخلی پوست موز را بر روی دندان‌های خود بکشید. بعد از اتمام این کار خواهید دید که دندان‌های شما، چقدر سفیدتر خواهد شد.

پاک کردن دندان زرد

سخن آخر

در این مطلب با سه ترفند کاربردی که در مواقع ضروری به کار همه می‌آید، آشنا شدیم‌ آیا شما روش دیگری را می‌شناسید بتوان با آن، شرایط بحرانی بالا را کنترل کرد؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا