3 عطر زمستانی زنانه باکلاس که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشد!

3 عطر زمستانی زنانه باکلاس که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشد!

عطر زمستانی زنانه با رایحه گرم و دلنشینی که دارد، هوش از سر همه می‌برد. البته بهتر است متناسب با استایل خود این ادکلن‌های جذاب و خوشبو را امتحان کنید. عطر خوب باید دو ویژگی اساسی داشته باشد: اول این که بوی ماندگاری داشته باشد. دوم این که پخش بوی بالایی از خود به جای بگذارد. تمام خانم‌ها دوست دارند ادکلنی با پخش بوی بالا و حتی ماندگار داشته باشند. این که بخواهید ادکلن خود را هر دو ساعت یک بار تمدید کنید، واقعا سخت و زجرآور است! هنگام انتخاب عطر مناسب، بهتر است به ترکیب رایحه‌ها بیشتر دقت کنید. شما می‌توانید برای موقعیت‌های گوناگون از عطرهای مختلفی با نت‌های بویی متفاوت، استفاده نمایید. در ادامه سه عطر معروفی را که هر خانمی با هر جایگاه و موقعیتی می‌پسندد را معرفی خواهیم کرد.

عطر زمستانی زنانه

1. دیور ادیکت، عطر زمستانی زنانه باکلاس

اگر انتخاب عطر و ادکلن برای شما هم دشوار است، عطر دیور ادیکت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بوی این ادکلن شرقی هر خانم ایرانی را عاشق خودش خواهد کرد. اگر عاشق بوی وانیل و حتی کمی تلخی در عطر هستید، دیور ادیکت تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. اصلا به هنگام بو کردن این عطر شگفت انگیز، شما ناخودآگاه می‌مانید که ترکیب رایحه‌های آن چیست؟ رمز و رازی که در رایحه و بوی این عطرها گنجانده شده است، محال خواهد بود برای شما تکرار شدنی باشد. گرمای رایحه‌های این عطر هوس انگیز، حتما برای زمستان جذاب و فوق‌العاده شیک به نظر می‌رسد.

دیور ادیکت عطر زمستانی زنانه

2. ایو سن لورن بلک اپیوم، معروف ترین عطر زمستانی زنانه

یکی دیگر از خواستنی‌ترین و معروف‌ترین عطرهای زمستانی، ایو سن لورن بلک اپیوم است. این عطر فوق‌العاده شیک علاوه بر ظاهر جذاب، رایحه بسیار آرامش بخشی دارد. این عطر با داشتن نت‌های رسمی و شیک همچون قهوه تلخ، تمام خانم‌های کلاسیک پوش را طرفدار خود کرده است. اگر تیپ دیپلمات یا کلاسیک و رسمی می‌زنید، این عطر را از یاد نبرید. یک ادکلن فوق‌العاده حرفه‌ای که برای سرکار و قرارهای رسمی بسیار شیک و جذاب است.

ایو سن لورن

3. عطر زنانه مری می لانوین (Marry Me)

خانم‌های جوانی که می‌خواهند زیبا و منحصر به فرد بدرخشند، حتما در کلکسیون اکسسوری‌های خود یک عطر لانوین دارند. عطرهای لانوین که در سطح اروپا و حتی آمریکا به زیبایی تمام جایگاه خود را پیدا کرده است، رایحه رویایی و لطیفی دارد. ترکیب بوی نارنج، هلو، یاسمن، مشک و کهربا، سدر و… شما را از دنیای کنونی خارج و وارد دنیای آرزوها می‌کند. برای قرارهای عاشقانه و رمانتیک قطعا گزینه خوبی به شمار می‌رود‌.

میلانوین

سخن آخر

ویژگی اصلی بهترین عطرهای زنانه که آن‌ها را از ادکلن‌های معمولی متمایز می‌کند، بوی خوشایند، ماندگاری بالا و پخش بوی باکیفیت است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از سه عطر جذاب بالا را انتخاب کنید. به نظر شما عطرهای زمستانی چه وژگی‌های دیگری باید داشته باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا