3 مدل مو مناسب برای کوچک نشان دادن بینی

3 مدل مو مناسب برای کوچک نشان دادن بینی

مدل مو و رنگ آن می‌تواند در کوچک نشان دادن بینی بسیار موثر باشد. یعنی نیازی نیست که شما با لوازم آرایشی بینی خود را نازک کرده یا دیگر به فکر جراحی باشید. کافی است موهای خود را به درستی حالت دهید تا فرم بینی شما، کوچک‌تر به نظر برسد. شما هر طوری که موهای خود را حالت دهید، قسمتی از صورتتان برجسته‌تر و قسمتی دیگر محوتر خواهد شد. بنابراین بهتر است در انتخاب حالت مو، نهایت دقت را به خرج دهید. می‌توانید از ترفندهای دیگر هم برای کوچک‌تر نشان دادن بینی استفاده کنید. اما استفاده از بهترین ایده مو، تعادل را در چهره شما ایجاد می‌کند. در ادامه هر یک از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

مدل مو

1. مدل مو پیکسی لایه ای

اگر موهای خود را مانند تصویر به حالت پیکسی لایه ای در بیاروید، توجه از روی بینی شما برداشته می‌شود. در نهایت زیبایی و جذابیت چهره شما دو چندان خواهد شد. با موهای بلند می‌توانید پیکسی لایه‌ ای به صورت یک طرفه در بیاورید. از طرفی هم برای موهای کوتاه بسیار مناسب است. چرا که می‌توانید به راحتی آن را بر روی پیشانی خود حالت دهید.

مدل مو

2. مدل مو پر لایه ای

تفاوتی که پر لایه ای با مدل پیکسی لایه ای دارد، این است که برای موهای بلند و آبشاری هم می‌توان از آن استفاده کرد. دیگر مانند پیکسی نیازی نیست موهای خود را خرد خرد کنید. بلکه می‌توانید راحت و بدون دغدغه، موهای خود را دو طرف صورت بریزید. بعد چند تار از آن را خرد کنید. در این حالت تمرکز بر روی لب‌های شما بیشتر می‌شود.

پر لایه ای

3. ایده چتری پرده ای

مدل چتری پرده ای برای افرادی که پیشانی بزرگ با بینی بزرگ دارند، بسیار مناسب است. اگر موهای شما بلند یا متوسط بوده و لخت است، راحت این مدل به چهره شما می‌آید. کافی است که کمی از آن را روی پبشانی ریخته و باقی را پخش کنید.

چتری پرده ای

سخن آخر

در این مطلب به سه مورد از بهترین مدل‌هایی که برای کوچک نشان دادن بینی استفاده می‌شود، اشاره شده است. از نظر شما کدام یک از آن ‌ها برای این گزینه مناسب هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا