3 ورزش برای شکم صاف و آب کردن چربی های پهلو در حالت نشسته

3 ورزش برای شکم صاف و آب کردن چربی های پهلو در حالت نشسته

ورزش برای شکم صاف کمک می‌کند تا چربی‌هایی که در ناحیه پهلو یا ناحیه شکمی شما انباشته شده است، برطرف شود. افراد زیادی هستند که برای رسیدن به اندام دلخواه به باشگاه می‌روند‌. اما تمام افراد زمان رفتن به باشگاه را ندارند. نگران نباشید، مشکلی ندارد! شما می‌توانید راحت و بدون دردسر در خانه خود ورزش کنید. کافی است روزی نیم ساعت برای ورزش کردن زمان بگذارید. آن وقت متوجه می‌شوید که ورزش کردن، انقدرها هم سخت نیست‌. مخصوصا وقتی که به اندام دلخواه خود می‌رسید. 3 تمرینی که ما در نظر گرفته‌ایم، بسیار راحت است. با یک دیگر آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

ورزش برای شکم صاف

1. گرم کردن بدن، حرکت قبل از ورزش برای شکم صاف

شما به هر دلیلی که بخواهید ورزش کنید، باید اول عضلات خود را گرم کنید. حتی اگر ورزش کردن شما پنج دقیقه زمان ببرد. این کار اصلا سخت نیست و با یک صندلی معمولی هم می‌توانید انجام دهید. لبه صندلی بنشینید و دستانتان را بر روی زانوهایتان بگذارید. کم کم به پشت خم شوید و در همین حین شکم خود را منقبض کنید. دقت کنید که وزنتان را بر روی پشته صندلی نیندازید. حالا دوباره به حالت اولیه بازگردید. این حرکت را 10 الی 12 بار انجام دهید.

ورزش برای شکم صاف

2. چرخش کمر، دومین ورزش برای شکم صاف

چرخش کمر می‌تواند کمک کند تا ماهیچه‌های موربی شما منقبض شود‌. تقویت این ماهیچه‌ها باعث قوی شدن قسمت‌های پهلو و شکم شما خواهد شد. روی یک صندلی بنشینید اما زیاد به تکیه گاه نچسبید. دستان خود را پشت سرتان ببرید‌. طوری که بازوها به صورت قائم، قرار بگیرد. حالا هر 90 درجه سعی کنید بدن خود را بچرخانید. در این حالت پاها و باسن خود را صاف نگه دارید. وقتی می‌چرخید سه ثانیه بدن خود را نگه داشته و دوباره به حالت اولیه برگردید. حدود 10 بار این حرکت را تکرار کنید.

چرخش کمر

3. خم شدن به سمت جلو، برای آب کردن شکم

در این تمرین عضلات شکمی شما منقبض می‌شود. در نهایت به خوبی می‌توانید کشش را در ناحیه شکمی و پهلوی خود، احساس کنید. مانند تمرین قبل روی صندلی بنشینید. حالا دستان خود را طوری پشت سر بگذارید که به سرتان نچسبد. حدود 30 درجه به سمت جلو خم شوید. پنج دقیقه در همین وضعیت بمانید و شکمتان را سفت کنید. دوباره به عقب برگردید و بعد از دو دقیقه، تمرین را تکرار کنید. این حرکت را 15 بار انجام دهید.

خم شدن بدن

سخن آخر

تمرینات بالا برای گرم کردن بدن و همچنین لاغری بسیار مناسب است. اگر سر کار هستید و امکان تحرک بالا ندارید، بهتر است این حرکات را انجام دهید. فقط یک صندلی نیاز دارید پس از الان دست به کار شوید. حتی پشت میز هم می‌توانید فعالیت‌های ورزشی را از سر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا