5 راز پنهان در کارتن های محبوب دوران کودکی که باور نمی کنید!

5 راز پنهان در کارتن های محبوب دوران کودکی که باور نمی کنید!

کارتن‌ های محبوب دوران کودکی برای تمام ما و حتی فرزندان جدیدمان، یادآور خاطرات خوب و جذابی است. با این حال در تمام آن‌ها، رازهایی نهفته است که شاید تا به الان دقت نکرده باشید. این کارتن‌ها مانند تمام فیلم‌های سینمایی و هالیوودی هم همیشه خالی از اشکال نبودند. آن‌ها هم مشکلاتی در تهیه کنندگی، سناریو نویسی، کارگردانی، گویندگی و… دارند. حتما نام معروف والت دیزنی، شرکت معروف ساخت انیمیشن را شنیده‌اید. در ادامه می‌خواهیم بدانیم این شرکت و فیلم‌های ساخته شده دیگر، چه ویژگی‌هایی داشته که کمتر به آن توجه شده است.

کارتن های محبوب دوران کودکی

1. زوتوپیا، جزو کارتن های محبوب دوران کودکی

در فیلم محبوب زوتوپیا اگر دیده باشید، رئیس بوگو هنگام مطالعه یا خواندن مقاله و روزنامه، عینک می‌زند. دلیل عینک زدن او، حتما چشم‌های ضعیفش است. در واقع او فقط برای خواندن، عینک می‌زند. با این حال وقتی کارگردان و تهیه کنندگان فیلم دور هم جمع شدند، گفتند که رئیس بوگو فقط به خاطر روزنامه یا مقاله خواندن عینک نمی‌زند. بلکه بوفالوها به طور کلی تمامشان چشم‌های ضعیفی دارند. آن‌ها از عینک استفاده کرده‌اند تا این ویژگی بوفالوها را بیشتر نشان دهند.

زوتوپیا کارتن های محبوب دوران کودکی

2. شرک 3، پرماجراترین کارتن کودکی

شرک یکی از زیباترین کارتن‌های چند قسمتی است که هم کودکان و هم بزرگسالان خاطرات جذابی با آن دارند. در قسمتی از شرک 3، شما می‌بینید که کلاه قرمزی در آن‌جا حضور دارد. او نقش بدی در این فیلم گرفته و دستش با تبهکاران در یک کاسه است! آیا او می‌خواهد علیه شرک قیام کند؟ در حالی که گرگ طرفدار و در تیم شرک است.

کارتن های محبوب دوران کودکی شرک

3. شیرشاه، کارتن‌ های محبوب دوران کودکی

شیرشاه که زمان بزرگ شدن یک بچه شیر تا بزرگسالی او را نشان می‌دهد، شجاعت و جسارت او را به رخ می‌کشد. اسکار، شیری که نقش مهمی در این انیمیشن ایفا می‌کند، مدام پنجه‌هایش مشخص است. در واقع او تنها شیر در این فیلم است که پنجه‌های معلومی دارد. به همین دلیل او را یک جنگجو واقعا خواستند نشان دهند.

شیرشاه

4. مولان، کارتن های محبوب دوران کودکی

مولان که در ابتدای فیلم همیشه دختر بوده، مژه‌های بلندی دارد. وقتی تصمیم می‌گیرد به جنگ برود، مژه‌های او در فیلم محو می‌شود. از طرفی هم وقتی دوباره تبدیل به دختر می‌شود، باز مژه‌های بلندش ظاهر خواهد شد!

مولان

5. علاء‌الدین، تلفیق سبک های مختلف

علاء‌الدین که در فیلم با جادوی خود می تواند با جن‌ها و اشیاء صحبت کند، در یک قسمت شروع به نوشتن به زبان فارسی می‌کند. بوقلمون پلو! کارگردان خواسته نشان دهد که این کار جنیان است که در خاورمیانه به وجود آن‌ها، باور دارند.

علاءالدین

سخن آخر

در این مطلب، پنج کارتن زیبا، جذاب و دیدنی را از لحاظ نکاتی ظریف بررسی کردیم. آیا تا به حال به این نکات توجه کرده بودید؟ به نظر شما کدام یک از این پنج فیلم، زیبایی بیشتری در کودکی داشته و شما یا کودکان را جذب می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا