آیا ماسک های ورقه‌ای واقعا فایده دارند؟

آیا ماسک های ورقه‌ای واقعا فایده دارند؟

استفاده از ماسک های ورقه‌ای در طی سال های اخیر در بین خانم ها افزایش یافته است. جنس این ورقه ها از پارچه هایی از جنس پنبه است که آن ها را به مایع هایی با عصاره ه و مواد مختلف و خواص متفاوت آغشته می کنند. این ماسک ها یکی از کم هزینه ترین روتین های پوستی به حساب می‌آیند. ماسک ورقه‌ای باعث آبرسانی و مرطوبت کردن پوست می‌شود و آن را تقویت می‌کند.

در ادامه با برخی از خواص این ماسک های ورقه‌ای آشنا می شویم:

آبرسانی به پوست

مصرف روزانه ماسک های ورقه‌ای باعث می‌شود که پوست شما همواره مرطوب بماند و خشک دیده نشود. این مرحله از روتین پوستی مهم ترین مرحله بوده و تاثیر سایر مراحل را بیشتر می‌کند.

جوان سازی صورت

این ماسک ها فرمولاسیون بالایی در تقویت جوان سازی صورت دارند. این ماسک های ورقه‌ای چون آبرسان هستند، باعث کاهش چین و چروک و کاهش رشد آن ها می‌شود. در صورتی این امر امکان پذیر است که شما به صورت منظم و مداوم از این ماسک ها استفاده کنید.

تمیز نگه داشتن پوست صورت

یکی از خواص مهم این ماسک ها، پاکیزه نگه داشتن پوست است. یعنی اگر از این ماسک ها به طور روزانه و برنامه ریزی شده استفاده کنیم، از رشد باکتری ها و قارچ ها و همچنین ایجاد لکه های پوستی و جوش جلوگیری می‌کنیم.

تنظیم چربی صورت

داشتن صورتی با پوست چرب، علاوه بر ایجاد زمینه برای بروز جوش ها، باعث می‌شود که ظاهری بد را ایجاد کند. اگرچه این امر طبیعی است اما، استفاده مکرر از ماسک ورقه‌ای، به دلیل داشتن ترکیبات ضد چربی باعث تنظیم چربی روی پوست شده و آن را کنترل می‌کند.

یکدست ساختن پوست صورت

منافذ و باز و تیرگی های دور چشم باعث ایجاد یک ناهماهنگی آشکار روی پوست می‌شود. استفاده از ماسک ورقه‌ای، راحت ترین و کم هزینه ترین راه برای جلوگیری از موارد گفته‌شده است. برای گرفتن یک نتیجه مطلوب در زمان نسبتا کوتاهی باید به طور مرتب و روزانه از این ماسک ها استفاده شود.

نکات مهم:

-قبل از استفاد از ماسک ورقه‌ای دست های خود را کاملا بشوید.

-فراموش نکنید این ماسک ها باید روی پوستی گذاشته شوند که کامل تمیز شده و هرگونه مواد آرایشی روی آن دیده نشود. ترجیحا قبل از خواب و در انتهای مراحل یک روتین پوستی از آن استفاده کنید.

-برای جذب بهتر مواد از یک جید رولر استفاده کنید و آن را روی ماسک برای ماساژ صورت به کار ببرید.

-خنک نگه داشتن این ماسک ها به تاثیر بیشتر آن ها کمک کرده و باعث تسکین پوست می‌شوند.

-استفاده از مرطوب کننده را بعد از ماسک های ورقه‌ای فراموش نکنید. این کار باعث می‌شود پوست همیشه در حال تعادل باشد.

کلام آخر

ماسک ورقه‌ای یک روتین کامل پوستی به حساب می‌آید. که استفاده از آن راحت است و برای زمانی که وقت زیادی ندارید بسیار مناسب است. سعی کنید در هنگام خرید این محصولات از کیفیت و اصلی بودن محصل مطمئن شوید تا از نتایج و خواص آن ها لذت ببرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا