اجرای رئالیتی شو «زیبا شو» توسط امیرخسرو عباسی، همسر سابق بهاره رهنما!

اجرای رئالیتی شو «زیبا شو» توسط امیرخسرو عباسی، همسر سابق بهاره رهنما!

قرار شده است که اجرای یک رئالیتی شوی تازه  به نام «زیبا شو» را امیرخسرو عباسی بر عهده بگیرد. امیر خسرو عباسی همسر سابق بهاره رهنما، که سالهای زیادی است در حوزه آرایشی بهداشتی فعالیت دارد.اجرای رئالیتی شو« زیبا شو» توسط امیرخسرو عباسی، همسر سابق بهاره رهنما! در ادامه جزئیات خبر را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید:اجرای رئالیتی شو« زیبا شو» توسط امیرخسرو عباسی، همسر سابق بهاره رهنما!

امیرخسرو عباسی:

امیر خسرو عباسی متولد 1353 و ساکن محله الهیه تهران است. مهندس امیرخسرو عباسی مدیر شرکت پارس پخش کهن است که تولید ۱۲۰ قلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس (HIGHNESS-JUXI)  را انجام می دهند.

اجرای رئالیتی شو(زیبا شو) توسط امیرخسرو عباسی:

این رئالیتی‌شو برای اولین بار است که در ایران ساخته می‌شود که در حوزه آرایشی و بهداشتی و مراقبت‌های پوست و مو و زیبایی می باشد. و برای اولین بار توسط فردی اجرا می شود که 20 سال در این حوزه فعالیت داشته است و شناخت و اطلاعات درستی را در این زمینه دارد.

زیباشو برنامه ای است که قرار است بزودی از شبکه نمایش خانگی پخش شود و مجری گری این برنامه را امیر خسرو عباسی، همسر سابق بهاره رهنما به عهده دارد. و این روزها به نظر می رسد که او و همکارانش در حال ضبط و تدارکات این برنامه هستند.
به گفته امیرخسرو، زیبا شو برنامه ای است که در آن به بررسی کیفیت محصولات آرایشی و بهداشتی می پردازیم. بدون اینکه به گران بودن و ارزان بودن آن ها توجه داشته باشیم. طبق گفته های عباسی این برنامه با حضور هنرمندان و شخصیت های شناخته شده برگزار می گردد.
(زیباشو) قرار است در قالب چالش های آموزشی و کمدی برگزار شود. این برنامه 40 دقیقه ای فقط حول محور گفت و گو با مهمان ها نیست بلکه  مخاطب با تنوعی آیتم های مختلف، بازی و مسابقه و همچنین بازی‌هایی که وجه کمدی و طنز و در عین حال آموزش و علمی دارد، روبرو می شود.اجرای رئالیتی شو« زیبا شو» توسط امیرخسرو عباسی، همسر سابق بهاره رهنما!

کلام آخر

همانطور که گفته شد « زیبا شو» یک برنامه در زمینه بررسی محصولات آرایشی و بهداشتی است و اجرای آن به عهده امیرخسرو عباسی است. این برنامه طرفداران زیادی خواهد داشت زیرا با حضور شخصیت های شناخته شده برگزار می شود و به نظر می رسد برنامه بسیار متنوعی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا