ادل دوباره ازدواج کرد؟ / غوغای ازدواج دوم خواننده بریتانیایی+ عکس

ادل در طول اقامت خود در لاس وگاس چندبار ریچ پل را شوهر خود خطاب کرد است و شایعاتی درباره اینکه این زوج ممکن است مخفیانه ازدواج کرده باشند به گوش می‌خورد.

ازدواج دوم خواننده بریتانیایی

ادل دوباره ازدواج کرد؟ / غوغای ازدواج دوم خواننده بریتانیایی+ عکس

آشنایی ادل و ریچ پل 

ادل خواننده انگلیسی برای اولین بار با ریچ در مراسم عروسی آنتونی دیویس، ستاره‌ی NBA شرکت کرد. بنا به گفته دوستان ادل او عاشق ریچ هست و یکی از دلایل این عشق و علاقه او به ریچ، درک کردنش و اینکه او نیز مانند ادل با شرایط سختی و تنگدستی بزرگ شده است.ریچ پول در کلیولند در جنوب لندن بزرگ شده‌ و مادرش به مواد اعتیاد داشته و پل را پدرش بزرگ کرده‌. او هم اکنون مدیر ورزشی بسیاری از ورزشکاران است و گروه ورزشی Klutch را تأسیس کرده است. ریچ پل که در مرز ۴۰ سالگی قرار دارد، دارای ۳ فرزند است و این فرزندان از رابطه‌ قبلی‌ اش است، البته او تاکنون ازدواج رسمی نداشته و همسر رسمی و قانونی ندارد.

ادل (Adele) خواننده و ترانه‌سرای مشهور بریتانیایی متولد سال ۱۹۸۸ است که با انتشار آلبوم موسیقی «۲۱» به شهرت جهانی رسید. علاقه ادل به موسیقی در دوران کودکی او کاملا نمایان بود و استعداد خوانندگی این هنرمند خوش‌آوازه توسط مادرش کشف و شکوفا شد.

کاهش وزن ادل

یکی از تحولات و شگفتی‌های ادل در سال ۲۰۲۰ کاهش وزن چشمگیر او بود. ادل پیش از این در مصاحبه‌های مختلف ذکر کرده بود که اضافه وزن او هیچ خللی در کارش ایجاد نکرده است و تا زمانی که این موضوع به سلامتی‌اش صدمه نزند به فکر کاهش وزن نخواهد افتاد. اما به گفته خودش، پس از جدایی از همسرش و شکست عشقی ادل باید تغییراتی در خود به وجود می‌آورد تا مادر سالم‌تر و سرحال‌تری برای فرزندش باشد. ادل با کاهش وزن ۴۵ کیلویی، پس از چندین مدت غیبت به یکباره با ظاهری جدید در مقابل دوربین خبرگزاری‌ها ظاهر شد و باری دیگر هواداران خود را شگفت‌زده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا