ازبین بردن چین و چروک دورچشم با روش های طبیعی!

ازبین بردن چین و چروک دورچشم با روش های طبیعی!

چین و چروک دورچشم یکی از موارد قابل توجهی است که تقریبا با افزایش سن بیشتر میشود و رسیدگی به آن اهمیت بیشتری پیدا میکند. همانطور که میدانید بوجود آمدن این تغییرات ممکن است در چهره و زیبایی شما تاثیر گذارباشد.

در ادامه به بررسی راه های رفع و کاهش این چین و چروک ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

ماسک قهوه جهت رفع چین و چروک دورچشم:

قهوه به دلیل داشتن آنتی اکسیدان زیاد، میتواند با رادیکال‌های آزاد پوست مقابله کند. استفاده روزانه از ماسک قهوه می تواند باعث ازبین رفتن این چین ها شود. برای تهیه پودر قهوه و کاکائو ی آسیاب شده را با عسل ترکیب کرده و روزانه به مدت ۱۵ دقیقه روی چین ها بمالید. و شاهد تغییرات صورت پس از مدتی باشید.

استفاده از روغن زیتون برای رفع چین و چروک دورچشم:

روغن زیتون راحت‌ترین راه ازبین بردن چین های صورت است. و به دلیل داشتن ویتامین E,K و آنتی اکسیدان کافی، باعث آبرسانی پوست میشود. روزانه به مدت ۱۰ دقیقه آن را روی چین ها ماساژ داده و سپس شستشو دهید.

آلوئه ورا:

همانطور که میدانید آلوئه ورا به دلیل داشتن ویتامین ای و سی و بتاکاروتن یک جوانساز و آبرسان طبیعی به شمار میاید و در جوانسازی پوست تاثیر فراوان دارد. روزانه یک قاشق ژل آلوئه ورا و یک قاشق آب خیار را قاطی کرده و به مدت ۱۰ دقیقه دور چشم را ماساژ دهید. اجازه دهید ۱۵ دقیقه بر روی پوست بماند. این کار را هر روز انجام دهید.

استفاده از هویج:

تنها خوردن هویج نیست که برای پوست شما بسیار مفید است بلکه استفاده از آن در غالب ماسک خانگی برای چروک دور چشم نیز توصیه می‌شود. هویج سرشار از ویتامین A‌ و آنتی اکسیدان‌ها است. ماسک هویج برای حفاظت از پوست و درمان چروک دور چشم مناسب است. برای تهیه ماسک به هویج تازه و عسل نیاز دارید. چند عدد هویج را بجوشانید و صبر کنید تا نرم شوند. هویج‌ها را له و پوره کنید و با عسل مخلوط نمایید. ماسک را دور چشم خورد بمالید و ۱۰ دقیقه صبر کنید. در آخر صورتتان را با آب بشویید. می‌توانید از ماسک هویج چندبار در هفته استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا