استایل باکلاس و شیک با چند راهکار ساده/ چطور لباس بپوشیم؟

چطور لباس بپوشیم تا شیک و باکلاس دیده شویم

استایل و ظاهر شخصی می‌تواند نقش مهمی در جلب توجه و خوداعتماد شما داشته باشد. انتخاب لباس‌های مناسب و به‌روز، می‌تواند شما را به شیکی و باکلاسی دلخواه نزد دیگران تبدیل کند. در این مطلب از مجله نی نی بان چند راهکار استایلی آورده ایم که شما را باکلاس و شیک نشان می دهند:

فرم بدنی خود را بشناسید

فرم بدنی خود را بشناسید

فرقی نمی کند لباس ارزان بخرید یا گران، همین که اندازه و فرم بدن تان را بشناسید لباس روی تن خوب می شود و باکلاس و شیک به نظر می رسید.

لباس اندازه تن خودتان بپوشید

استایل باکلاس و شیک با لباس اندازه تن

لباسی که اندازه تن تان است نشان می دهد به لباس پوشیدن توجه می کنید و برایتان مهم است که شلخته و نامرتب به نظر نرسید. جوری لباس انتخاب کنید و بپوشید که انگار آن لباس را دقیقا برای شما دوخته اند.

کلاسیک پوشیدن راهی برای شیک و باکلاس دیده شدن است

کلاسیک بپوشید

مد روز پوشیدن خوب است اما هیچ وقت قدرت آیتم های کلاسیک را در شیک و باکلاس دیده شدن دست کم نگیرید. این آیتم ها هیچ وقت قدیمی نمی شوند. یک کت چرم، پیراهن مشکی کوتاه، ترنچ کت، بلوز سفید بیسیک یا شومیز سفید یا جین های راسته همگی لباس هایی هستند که نه از مد می افتند و نه ست کردن شان کار سختی است.

جنس پارچه خوب شما را بکلاس و شیک نشان می دهد

جنس پارچه مهم است

سراغ پارچه های طبیعی مانند لینن و الیاف طبیعی بروید. لباس های لینن شما را حسابی باکلاس و شیک نشان می دهند.

ساده بپوشید تا شیک و باکلاس دیده شوید!

استایل باکلاس و شیک با ساده پوشی

زیبایی در سادگی است، هرچقدر لباس های شلوغ و پرزرق و برق تر و پرکارتر با پارچه معمولی بپوشید استایل تان معمولی تر و ارزان تر دیده می شود. برای اینکه باکلاس و شیک دیده شوید لباس های ساده تر با رنگ های تیره تر انتخاب کنید، پارچه های نازک، با رنگ های جیغ ارزان دیده می شوند.

شیک و باکلاس با لباس اتوشده بدون چروک

شیک و باکلاس با لباس اتوشده بدون چروک

لباس چروک نه تنها شما را شیک نشان نمی دهد که برعکس شلخته و نامرتب هم دیده می شوید. پوشیدن لباس مرتب و اتوکشیده بدون خطوط چروک بهترین راهکار برای شیک و باکلاس دیده شدن است.

نهایت سلیقه را در استفاده از اکسسوری خرج کنید

نهایت سلیقه را در استفاده از اکسسوری خرج کنید

لازم نیست برای شیک و باکلاس شدن جواهرات مروارید اصل بخرید! با کمی سلیقه به خرج دادن می توانید بهترین استایل را برای خودتان داشته باشید که از نظر همه شیک دیده شوید. به جای استفاده از طلا و جواهرات سنگین و درشت سراغ طلای نازک و ظریف بروید. کیف های دستی زیبا، عینک و کلاه هم اکسسوری هایی هستند که قدرت زیادی در شیک و باکلاس نشان دادن شما دارند.

کفش ارزان ممنوع!

کفش ارزان ممنوع!

اگر می خواهید شیک و باکلاس به نظر برسید یادتان باشد که هیچ وقت کفش ارزان نخرید! کفش ها تکمیل کننده استایل تان هستند و نباید به سادگی از کنارشان بگذرید. داشتن یک جفت کفش شیک و زیبا بهتر از داشتن چند جفت کفش بی کیفیت و فیک است.

لباس های ساده بدون آرم و لوگو شما را باکلاس نشان می دهند

لباس های ساده بدون آرم و لوگو شما را باکلاس نشان می دهند

لباس هایی که رویشان آرم دارند هیچ وقت نشانه پولداری و باکلاسی نیستند، تازه بعضی لوگوهای خیلی درشت لباس را ارزان تر هم نشان می دهند.

توجه به ظاهر شما را شیک و باکلاس نشان می دهد

به ظاهر، پوست و موها هم توجه کنید

شیک و باکلاس دیده شدن فقط به لباسی که می پوشید مربوط نمی شود، ظاهر و سرووضع تان هم باید مرتب و آراسته باشد. موهای مرتب و استایل شده، صورت تمیز نشانه اهمیت دادن به خودتان است. لازم نیست هزینه میلیونی کنید و انواع و اقسام عمل های زیبایی را روی پوست صورت انجام بدهید تا شیک و باکلاس باشید، همین که مرتب باشید و به خودتان برسید کافی است.

در نهایت، بیشتر از هر چیز، اعتماد به نفس در لباس‌پوشی شیک و باکلاس بسیار مهم است. انتخاب لباس‌هایی که به شما احساس راحتی و اطمینان می‌دهند، می‌تواند شما را به شکلی خاص و منحصر به فرد به نظر برساند و اعتماد به نفس شما را بالا ببرد. پس، با توجه به موارد فوق و با اعتماد به نفس، می‌توانید لباس‌هایی را انتخاب کنید که شما را به شکلی شیک و باکلاس دیده شوید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا