استایل جالب حامد آهنگی قبل از معروف شدن

استایل جالب حامد آهنگی قبل از معروف شدن

حامد آهنگی کمدین و مجری و بازیگر بسیار محبوب است که طرفداران زیادی دارد. آهنگی با مجری گری برنامه شب آهنگی و رئالیتی شو جوکر، معروف تر شد.

اخیرا عکس های قدیمی او قبل از معروف شدن در شبکه های اجتماعی وجود دارد که در ادامه مطلب به بررسی آن میپردازیم:

عکس قدیمی حامد آهنگی قبل از معروف شدن

تماشای عکس های قدیمی چهره ها جالب است بخصوص اگر عکس قدیمی شخص مورد نظر با امروزش متفاوت باشد، مثل حامد آهنگی که تیپ خاصش در یکی از عکسهای قدیمی وی، در نوع خود تاپ و بقول بعضی از کاربران تیپ خفن آن دوران بوده است. حامد آهنگی کمدین معروف، مثل تمام چهره هایی که میشناسیم برای رسیدن به جایگاه فعلی اش، سعی و تلاش بسیاری بخرج داده تا امروز به عنوان مجری تاک شوها و… به این میزان از محبوبیت برسد. در عکسی که در ادامه مشاهده می کنید مشخص نیست او دقیقا در حال خوانندگی است یا اجرا، ولی آنچه پیداست حاکی از آن است که آهنگی از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشته و مشغول فعالیت بوده است.

بیوگرافی حامد آهنگی:

حاند مجری و بازیگر محبوب و طنازی است که با اجرای برنامه شب آهنگی و حضو در رئالیتی شو جوکر، مشهورتر شد. آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی است و کار هنری خود را از 14 سالگی با گروه های نمایشی در بندر انزلی شروع کرد و از سال 1380 تاکنون در جنگهای شبانه زیادی به عنوان استندآپ کمدین حضور داشت.

ازدواج و همسر حامد آهنگی

آهنگی در سال 1386 و با صفورا آغاسی از بازیگران سابق تئاتر اهل گیلان ازدواج کرده است. آن ها یک پسر به نام آراد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا