استایل پاییزی خودتو بساز!/ جذاب ترین پاییز دنیا در راه است!

حالا که بیشتر آنلاین شاپ ها و فروشگاه های لباس سراغ رونمایی از کالکشن پاییزی خود رفتند ما هم تصمیم گرفتیم چند نکته کاربردی برای انتخاب بهترین استایل پاییزی برایتان بگوییم تا از همین حالا برای استقبال از پادشاه فصل ها آماده شوید.

ایده استایل پاییزی

مانند هر فصلی، استایل جذاب و کاربردی پاییزه ویژگیهای خاص خودش را دارد؛ از آیتمهایی که میتوانید در ستهای پاییزهتان از آنها استفاده کنید تا انتخاب رنگهایی که با برگهای رنگارنگ و زیبای درختان در فصل پاییز هماهنگی دارند. 

ایده استایل پاییزی

ست های جذاب پاییزی از آن ستهایی هستند که باید امتحانشان کنید. با توجه به شرایط متغیر هوا نوع آیتمهایی که برای فصل پاییز انتخاب میکنید باید انعطاف لازم را داشته باشند. آیتمهای انتخابیتان باید برای حال و هوای بارانی پاییزی مناسب باشند، بیش از حد ضخیم و گرم و بیش از حد خنک و نازک نباشند تا بتوانید استایل راحتی داشته باشید.

ایده استایل پاییزی ستهای جذاب پاییزی

برای درخشیدن در پاییز امسال ما برای شما ۳ پیشنهاد شگفتانگیز آماده کردهایم. در ادامه به بررسی ست پاییزه با کت و دامن، استایل مونوکروم پاییزه و استایل پاییزی بوهو با ترکیب قرمز و خردلی میپردازیم.

ایده استایل پاییزی

ست پاییزه با کت و دامن

ترکیب رنگی قهوهای و کرم یکی از بهترین ستهای جذاب پاییزی هستند. چنانچه در این ترکیب رنگی کمی نارنجی یا خردلی اضافه شود ترکیب رنگی بینظیر خواهد بود. در این ست یک کت پاییزه به رنگ قهوهای انتخاب کردهایم؛ یکی از بهترین آیتمهای پاییزی برای استایل در این فصل کتهای پاییزه است.

ایده استایل پاییزی 

کتی که برای فصل پاییز انتخاب میکنید نباید خیلی کلفت و ضخیم یا خیلی نازک باشد تا برای هوای متعادل نسبتا خنک پاییزی مناسب باشد. در استایل کژوال شیک و استایل رسمی میتوانید این کتها را به همراه انواع شلوارهای مختلف و یا دامن ست کنید.

ایده استایل پاییزی 

دامنهای پاییزی هم یکی از بهترین انتخابها برای استایل پاییزی هستند، ترکیب دامن پاییزه با جورابشلواری و بوت یا نیمبوت بسیار دلنشین است. در این ست پاییزه یک دامن جیر به رنگ کرم کاراملی را با کت قهوهای رنگ ست کردهایم که همراه با بوت قهوهای رنگ ترکیب جذابی را ایجاد میکند.

ایده استایل پاییزی 

در نهایت با اضافه کردن یک شال پاییزه رنگارنگ دارای ترکیب رنگی قهوهای، کرم و نارنجی کمی جلوهپاییزی به این ست اضافه میکنیم. برای تقویت رنگ نارنجی در ست، یک کیف چرمی به رنگ نارنجی به ست اضافه میکنیم تا جذابیت این رنگ جذاب در کنار ترکیب کرم و قهوهای بیشتر شود و ست بیشتر حال و هوای پاییزه پیدا کند.

ایده استایل پاییزی 

در زیر کت یک شومیز به رنگ بژ، سفید، قهوهای و یا کرم میتوان به این ست اضافه کرد. چنانچه خواستید این ست پاییزه یا استایل مشابهی با آن را امتحان کنید زیورآلاتی به رنگ طلایی، برنجی همراه با سنگها و تزیینات نارنجی، قرمز، خردلی و زرد در این ست بسیار جذاب خواهند بود.

ایده استایل پاییزی 

استایل مونوکروم پاییزه

یکی از ستهای جذاب پاییزی ترکیب مونوکروم است. ترکیب مونوکروم طوسی، سفید و مشکی ترکیبی شبیه به عکسهای سیاه و سفید قدیمی پدید میآورد. حال اگر به این ست مونوکروم یک آیتم با رنگ بولد و درخشان اضافه کنیم، حاصل کار بسیار خاص و منحصربهفردخواهد بود.

ایده استایل پاییزی 

یکی از قابلیتهایی که استایل پاییزی در اختیار ما قرار میدهد امکان ست کردن آیتمهایی با بافتهای مختلف در کنار یکدیگر است؛ بنابراین در استایلهای مونوکروم امکان ست کردن تناژهای مختلف رنگی در بافتهای مختلف ترکیبی جذاب و خاص پدید میآورد.

ایده استایل پاییزی

استایل پاییزی بوهو با ترکیب قرمز و خردلی

رنگ خردلی یکی از درخشانترین رنگها برای استایل شیک در فصل پاییز است، ترکیب این رنگ فوقالعاده با قرمز، تداعیکنندهبرگهای قرمز و زرد و نارنجی درختان است. در این استایل پاییزی به سبک بوهو، از آیتمهای قرمز، کرم و خردلی استفاده کردهایم. این ترکیب رنگ جزو ستهای جذاب پاییزی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا