افراد ضعیف چه ویژگی هایی دارند؟

افراد ضعیف چه ویژگی هایی دارند؟

همه ما در زندگی با افراد ضعیف روبرو شده ایم و طبیعتا ویژگی های خاصی از آن ها را در ذهنمان داریم. به نظر شما این افراد چه ویژگی های مشترکی دارند؟

در ادامه به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

داشتن نگاه رو به پایین:

طبق نتایج به دست آمده از تحقیقاتی که در زمینه نداشتن اعتماد به نفس انجام شده سر به زیر بودن یکی از نشانه های اعتماد به نفس پایین است که باعث کاهش هورمون تستسرون و افزایش هورمون کورتیزول در بدن می شود که در نهایت به کاهش قدرت و اعتماد به نفس منتهی می شود. شاید پایین انداختن سر یک نوع عادت در شخصیت های مختلف باشد اما باید این نکته را در نظر داشت که این یکی از نشانه های افراد ضعیف است.

دست به سینه ایستادن:

اینگونه قرار دادن وضعیت دستها به شخصیت ها حالتی مدافعانه و محافظه کارانه می دهد و نشان دهنده دفاع فرد از خود است. بنابراین این خصوصیت دیگر شخصیت ضعیف است.

آهسته راه رفتن:

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده افرادی که تندتر راه می روند شخصیت های موفق و قوی تری دارند. بنابراین آهسته قدم برداشتن یکی از خصوصیات شخصیت های ضعیف است.

برقرار نکردن ارتباط چشمی:

خیره شدن به چشم های طرف مقابل در هنگام صحبت کردن حاصل اعتماد به نفس بالا و داشتن شخصیتی نیرومند است. با این کار نشان داده می شود که فرد از برقراری ارتباط با دیگران هیچ ترسی ندارد و به راحتی با آنها کنار می آید.

نداشتن بهداشت فردی:

با داشتن بهداشت فردی و جذابیت و زیبایی ظاهری میتوان تاثیر زیادی بر دیگران گذاشت. نداشتن بهداشت فردی نه تنها باعث به وجود آمدن احساس ناخوشایندی در خود فرد می شود بلکه دیگران نیز حس بدی خواهند داشت.

نداشتن لبخند هنگام برخورد با دیگران:

لبخند نداشتن شخصیت ها در مواقع مختلف نشان دهنده اعتماد به نفس بالایی است که دارند. لبخند زدن هنگام برخورد با دیگر افراد این حس را به آنها منتقل می کند که شخصی فوق العاده هستند و عکس العمل خوبی دارند و این خود شروع کننده یک ارتباط خوب و تاثیر گذار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا