افشاگری‌ های بیلی آیلیش درباره نامزد سابق مشهورش!/ رازهای خانم خواننده لو رفت!

بیلی آیلیش خواننده مشهور 21 ساله در صفحه اینستاگرام خود درباره جسی رادرفورد نامزد سابق 31 ساله‌اش صحبت کرد!

افشاگری بیلی آیلیش
بیلی آیلیش خواننده مشهور 21 ساله در صفحه اینستاگرام خود درباره جسی رادرفورد نامزد سابق 31 ساله‌اش صحبت کرد!

بیلی آیلیش خواننده محبوب آمریکایی 3 ماه پس از جدایی از جسی رادرفورد درباره او صحبت کرده است! بیلی آیلیش و نامزد سابقش جسی رادرفورد هنوز هم دوستانی صمیمی هستند. خبر جدایی این زوج خواننده در ماه می منتشر شد.

افشاگری بیلی آیلیش
بیلی آیلیش و جسی رادرفورد تنها چند ماه مانده به اولین سال نامزدی خود، از یکدیگر جدا شدند.

بیلی آیلیش و جسی رادرفورد تنها چند ماه مانده به اولین سال نامزدی خود، از یکدیگر جدا شدند. با این حال آن‌ها در زمان جدایی اعلام کردند که همچنان دوستانی نزدیک باقی خواهند ماند. حالا بیلی آیلیش در صفحه اینستاگرام خود درباره نامزد سابقش صحبت کرده است.

بیلی آیلیش در صفحه اینستاگرام خود پرسش و پاسخی برای طرفدارانش برگزار کرد. یکی از طرفداران از خانم خواننده 21 ساله پرسید که آیا رابطه احساسی جدیدی آغاز کرده است.

بیلی نیز با انتشار این پرسش با قاطعیت به طرفداران خود اطلاع داد که مجرد است! آیلیش همچنین به چند سوال دیگر درباره سگش به نام کوسه، آهنگ مورد علاقه فعلی‌اش پاسخ داد. با این حال سوالی که توجه طرفداران را به خود جلب کرد درباره نامزد سابقش، جسی رادرفورد بود.

بیلی در پاسخ به سوالی که درباره رابطه و احساسات کنونی او درباره آقای خواننده مشهور بود، نوشت: «ما فقط دوستانی بسیار نزدیک هستیم. برای همیشه یکی از نزدیک‌ترین دوستان من خواهد بود.»

افشاگری بیلی آیلیش
بیلی آیلیش خواننده محبوب آمریکایی 3 ماه پس از جدایی از جسی رادرفورد درباره او صحبت کرده است!

آشنایی و جدایی زوج خواننده مشهور آمریکایی!

آیلیش و رادرفورد آخرین بار در ماه آوریل در جشنواره موسیقی کواچلا در کنار یکدیگر دیده شدند. شایعات رابطه عاشقانه آن‌ها برای اولین بار در ماه اکتبر سال 2022 منتشر شد.

این زوج در نهایت  در جشن هالووین رابطه احساسی خود را رسمی کردند! با لباس‌هایی که انتقادات شدید از اختلاف سنی 10 ساله آن‌ها را مسخره می‌کرد! بیلی آیلیش برای این مراسم لباسی مانند یک نوزاد و رادرفورد به ظاهر خود را به شکل یک پیرمرد تغییر داده بود. یک مرد مسن. آن‌ها برای اولین حضور خود بر روی فرش قرمز در مراسم هنر و فیلم LACMA در نوامبر سال 2022 حضور پیدا کردند.

افشاگری بیلی آیلیش
بیلی آیلیش و جسی رادرفورد تنها چند ماه مانده به اولین سال نامزدی خود، از یکدیگر جدا شدند.

در همان ماه بیلی آیلیش در مصاحبه خود با مجله ونیتی فیر درباره نامزدی خود با جسی صحبت کرد. بیلی در این مصاحبه نامزدش را «جذاب‌ترین مرد دنیا» خطاب کرد. این زوج همچنین در مراسم بعد از جشن اسکار در ماه مارس شرکت کردند و عید پاک را در آوریل با هم جشن گرفتند. با این حال، یکی از نمایندگان بیلی ایلیش در ماه می تایید کرد که راه این زوج از هم جدا شده است.

نماینده ایلیش در بیانیه‌ای گفت: «ما می‌توانیم تأیید کنیم که بیلی و جسی دوستانه از یکدیگر جدا شده‌اند و دوستان خوبی باقی می‌مانند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا