انتخاب بهترین رنگ رژگونه مناسب رنگ پوست صورت

انتخاب بهترین رنگ رژگونه مناسب رنگ پوست صورت

انتخاب رژگونه خوشرنگ برای آرایش گونه‌ها می‌تواند به راحتی کل آرایشتان را تحت تاثیر قرار دهد و آن را جذاب‌تر کند. اما این موضوع نیاز به توجه به چندین عامل دارد. بالطبع در صورت انتخاب نادرست نیز صورتتان خسته و بی‌روح خواهد شد.
انتخاب بهترین رنگ رژگونه مناسب رنگ پوست صورت

در ادامه قصد داریم شما را در انتخاب رنگ رژگونه مناسب، راهنمایی کنیم؛ با ما باشید:انتخاب بهترین رنگ رژگونه مناسب رنگ پوست صورت

انتخاب رژگونه مناسب

یکی از اولین معیارها برای انتخاب رنگ مناسب، در نظر گرفتن رنگ پوست است. رنگ پوست افراد به طور کلی به سه دسته‌ی روشن، متوسط و تیره تقسیم می‌شود. پس از تشخیص رنگ پوست، باید رنگ متناسب با آن انتخاب کنید تا بیشترین هماهنگی میان پوست شما و رنگ لوازم آرایشی ایجاد شود.

 رژگونه مناسب برای پوست سبزه

خانم‌هایی که پوست تیره‌ای دارند، ممکن است در انتخاب رنگ برای لوازم آرایشی خود با شک و تردید مواجه شوند. بسیاری از آنان باور دارند که به دلیل رنگ پوستشان، هر چه هم میکاپ کاری داشته باشند، آرایششان مشخص نیست و به چشم نمی‌آید.

 رژگونه مناسب برای پوست سفید

پوست‌های روشن و سفید با آرایش صحیح واقعاً فوق‌العاده می‌توانند نمایشی زیبا داشته باشند. برای پوست سفید، تناژهای رنگی سرد به عنوان رژگونه توصیه می شود، اما اگر پوست روشنی دارید، بهتر است از رنگ‌های خیلی روشن خودداری کنید، مگر اینکه پوستتان بسیار روشن و سرد باشد. برای پوست روشن، تناژهای مختلف رنگ‌های صورتی، هلویی و مرجانی به عنوان بهترین رنگ رژگونه معرفی می‌شوند، زیرا این رنگ‌ها سن را کمتر نشان می‌دهند و به چهره شادابی اضافه می‌کنند.

  رژگونه مناسب برای پوست گندمی

رای پوست گندمی، رنگ‌های صورتی تیره، ارغوانی، گلبهی و بنفش بهترین گزینه‌ها هستند. این رنگ‌ها با پوست گندمی خوب همخوانی دارند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید چهره خود را بهتر نمایش دهید. با این حال، باید توجه داشت که تناژهای مختلف رنگ آلبالویی ممکن است چهره شما را پف آلود نشان دهد. بنابراین، بهتر است از این تناژها استفاده نکنید.

انتخاب رژگونه بر اساس رنگ لباس و فصل

انتخاب رژگونه باید با توجه به فصلی که در آن هستید و رنگ لباس‌تان نیز انجام شود که تاثیر زیادی در جذابیت شما دارد. به عنوان مثال، روی پوست برنزه، نوع اکلیلی در فصل تابستان جلوه فوق‌العاده‌ای دارند، زیرا رنگ‌های روشن و شاد این فصل را تاکید می‌کنند. از طرف دیگر، در فصل زمستان، مناسب است رنگ‌های گرم و مات را انتخاب کنید.

  اگر لباس شما سفید یا گلدار است، رنگ مرجانی می تواند مناسب باشد اگر لباس شما با رنگ‌های خنثی یا روشن پوشیده است، رژگونه صورتی  گزینه خوبی است است.  رنگ های صدفی برای لباس تیره مناسب هستند و رژگونه‌های هلویی برای لباس‌های ساده، ساتن و صورتی پررنگ مناسب هستند.

انتخاب بهترین رنگ رژگونه مناسب رنگ پوست صورت

سخن آخر

انتخاب رژگونه مناسب، علاوه بر رنگ پوست و لباس، به مدل و سبک کلی آرایش ربط فراوان دارد. برای انتخاب رژگونه مناسب به ترفندهای بالا عمل کنید. برای داشتن یک آرایش جذاب و متعلدل باید به همه قسمت های آرایش توجه کافی شود و هرکدام بر اساس قوانین موجود انتخاب شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا