انتخاب مدل عینک براساس فرم صورت: چه مدل عینکی به فرم صورت من میاد؟

انتخاب مدل عینک براساس فرم صورت: چه مدل عینکی به فرم صورت من میاد؟

انتخاب عینک به عنوان یک اکسسوری می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.  ویژگی های صورت شما را نشان داده و استایلتان را شیک تر می‌کند. اگر عینکی که انتخاب می‌کند متناسب با صورت شما نباشد، ممکن است در صورت شما ناهنجاری ایجاد کند. انتخاب عینک به عنوان یک اکسسوری می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.  ویژگی های صورت شما را نشان داده و استایلتان را شیک تر می‌کند.

در این مقاله از نی‌نی‌بان می‌خواهیم به شما در مورد انتخاب عینک مناسب صورتتان، کمک کنیم:اگر پیشانی پهن، گونه های پر، چانه نرم و خطوط پیشانی دارید، و طول و عرض صورتتان یکسان است، صورت شما گرد است. عینک هایی با شیشه های مستطیلی با فریم های زیبا، عینک هایی که با طرح های قابل توجه و جزئیات برجسته انتخاب های مناسبی براب شما هستند.

عینک مناسب صورت گرد

اگر پیشانی پهن، گونه های پر، چانه نرم و خطوط پیشانی دارید، و طول و عرض صورتتان یکسان است، صورت شما گرد است. عینک هایی با شیشه های مستطیلی با فریم های زیبا، عینک هایی که با طرح های قابل توجه و جزئیات برجسته انتخاب های مناسبی براب شما هستند. از عینک های گرد و بیضی شکل و دارای فریم های منحنی استفاده نکنید.اگر شما خط فک قوی دارید و طول صورت شما بیشتر از عرض آن است، احتمالا شما صورت مستطیلی دارید. عینک هایی که بیضی شکل هستند و دارای جزئیات منحنی بیشتری هستند

صورت مستطیلی

اگر شما خط فک قوی دارید و طول صورت شما بیشتر از عرض آن است، احتمالا شما صورت مستطیلی دارید. عینک هایی که بیضی شکل هستند و دارای جزئیات منحنی بیشتری هستند و قالب های عریض تر دارند برای این فرم صورت بسیار مناسب است. از استفاده از عینک های مستطیلی اجتناب کنید.صورت شما احتمالا گرد است اگر، پیشانی پهن و گونه های بلند و مشخص دارید؛ و عرض صورت از از طول آن کمتر است و یک چانه نوک تیز دراید. شما باید قسمت های بالایی صورت را متعادل و چانه خود را پهن تر نشان دهید.

صورت قلبی شکل

صورت شما احتمالا گرد است اگر، پیشانی پهن و گونه های بلند و مشخص دارید؛ و عرض صورت از از طول آن کمتر است و یک چانه نوک تیز دراید. شما باید قسمت های بالایی صورت را متعادل و چانه خود را پهن تر نشان دهید. عیتک هایی را انتخاب کنید که پهن تر از پیشانیتان هستند و دارای عناصر برجسته در انتهای فریم های بیضی هستند.صورت های بیضی، ویژگی های صورتی مناسب، پیشانی و چانه باریک و گونه های بلندی دارد. طول صورت  دوبرابر عرض آن است. شما باید عینکی را انتخاب کنبد که تناسب صورتتان را از بین ببرد

صورت مربعی

اگر فک بزرگ و پیشانی پهن دارید، و طول و عرض صورتتان یکسان است، شما صورت مربعی شکل دارید. باید عینکی را انتخاب کنید که صورتتان را ملایم تر نشان دهد و زوایای آن را صاف کند. عینک های بیضی و گرد، شیشه هایی با فریم نازک، عینک های هوانوردی و گربه ای، انتخاب های مناسب و درستی برای شما است.صورت های بیضی، ویژگی های صورتی مناسب، پیشانی و چانه باریک و گونه های بلندی دارد. طول صورت  دوبرابر عرض آن است. شما باید عینکی را انتخاب کنبد که تناسب صورتتان را از بین ببرد

صورت بیضی شکل

صورت های بیضی، ویژگی های صورتی مناسب، پیشانی و چانه باریک و گونه های بلندی دارد. طول صورت  دوبرابر عرض آن است. شما باید عینکی را انتخاب کنبد که تناسب صورتتان را از بین ببرد. عینک هایی با فریم هم عرض یا کمی پهن تر از قسمت پهن صورت انتخاب های درستی برای این فرم از صورت هستند. از شیشه های خیلی کوچک یا بزرگ یا فریم های خیلی نازک دوری کنید.صورت شما احتمالا الماسی شکل است اگر، پیشانی و فک باریک و گونه های بلند و مشخصی دارید. عینکی را انتخاب کنید که باعث استخوان های گونه را نرم تر نشان دهد.

صورت الماسی شکل

صورت شما احتمالا الماسی شکل است اگر، پیشانی و فک باریک و گونه های بلند و مشخصی دارید. عینکی را انتخاب کنید که باعث استخوان های گونه را نرم تر نشان دهد. برای شما عینک های چشم گربه ای و بیضی شکا با شیشه هایی با عناصر تند پیشنهاد می‌شود.  عینک به عنوان یک اکسسوری یا شی خارجی می‌تواند تا حد زیادی به صورت شما فرم ببخشد و شما را جذاب تر نشان دهد. انتخاب عینک مناسب تاثیر فراوانی در شیک نشان دادن استایلتان دارد.

کلام آخر

عینک به عنوان یک اکسسوری یا شی خارجی می‌تواند تا حد زیادی به صورت شما فرم ببخشد و شما را جذاب تر نشان دهد. انتخاب عینک مناسب تاثیر فراوانی در شیک نشان دادن استایلتان دارد. فراموش نکنید که لباس و مدل موی شما نیز بر انتخاب عینک مورد نطرتان می‌تواند تاثیر گذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا