اکسسوری هایی که حتما باید در پاییز داشته باشید!

خانم‌های شیک پوش برای استایل پاییزی این اکسسوری‌ها را از قلم نیندازید!

اکسسوری ها امضای هر استایلی است بنابراین اهمیت زیادی دارد تا برای هر نوع موقعیتی را بهترین گزینه را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا نگاهی به اکسسوری های پاییزی بیاندازیم. فصل پاییز مناسب برای انواع تیپ ها و لباس ها است که برای امسال هم مدهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره بگیرید.

اکسسوری هایی که حتما باید در پاییز داشته باشید!

کمربندهای خود را ببندید

آیا شما هم کلکسیون کمربند دارید و منتظر فرصت هستید که از آن ها استفاده کنید؟ نگران نباشید، امسال زمان درخشش شما است.

اکسسوری هایی که حتما باید در پاییز داشته باشید! اکسسوری هایی که حتما باید در پاییز داشته باشید! اکسسوری هایی که حتما باید در پاییز داشته باشید!

در گذشته هر لباسی را با کمربند تکمیل می کردند، اما مدتی خیلی از آن ها استفاده نمی شد. سال 2023 دوباره کمربندهای خود را ببندید. امسال کمربندهایی با سگک های فانتزی، مانند کمربند G گوچی را از کمد خود بیرون بیاورید و به کمر خود ببندید.

اکسسوری هایی که حتما باید در پاییز داشته باشید!

دستکش چرم و بافت

چرم معمولا بخشی از استایل کلاسیک هست از این رو طرحهای مختلف دستکش چرم برای استفاده در موقعیتهای رسمی برای ایجاد یک استایل شیک و کلاسیک استفاده میشود.در مدل تک انگشتی و دستکش معمولی هست. دستکش تک انگشتی گرمای بیشتری دارد و فضای بیشتری برای هوایی که عایق این گرما هست مهیا میکند.

اکسسوری هایی که حتما باید در پاییز داشته باشید!
Processed with VSCO with hb2 preset

شال گردن

شال گردن هم انواع مختلفی دارد که جنس پارچه آن با توجه به فصل انتخاب میشود. برای افرادی مناسب است که میخواهند گردنشان را گرم نگه دارند چون بینی و دهان رو گرم نگه نمیدارد این آیتم یک اکسسوری رسمی نیست و برای استایل های اسپرت و کژوال بکار برده میشود.

اکسسوری هایی که حتما باید در پاییز داشته باشید! اکسسوری هایی که حتما باید در پاییز داشته باشید!

تارتان یک نوع پارچه پشمی شطرنجی هست که معمولا در طراحی کالکشن پاییز و زمستان استفاده میشود. این مدل شال گردن زمینه چهارخانه درشت با ترکیبی از رنگهای گرم، سرد و خنثی طراحی میشود. شال گردن تارتان معمولا مربعی هست نحوه متفاوت بستن این شال گردن سبکی متفاوت به استایل شما می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا