اگر موهای وز داری، این مدل موها برای توئه!

اگر موهای وز داری، این مدل موها برای توئه!

معمولا نگه داشتن موهای وز به حالت عادی و مرتب کار سختی است. و افرادی که موی وز دارن یک معضل به حساب میاید. ولی همیشه مدل های خاص و روش های خاصی وجود دارد که به این افراد کمک میکند.

در ادامه به بررسی مدل های موی وز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

موهای وز خود را ببافید:

برای این مدل بعد از شستشوی موها، موها را کامل خشک نکنید و با استفاده از یک روغن موها را ماساژ دهید و به دو قسمت تقسیم کنید. هر طرف را کاملا شانه بزنید و شروع کنید به بافتن موها. موها را محکم ببافید و اجازه دهید چند ساعت همینجوری بماند. سپس میتوانید موهای خود را باز کنید و شاهد یک فر زیبا باشید.

موهای وز را به صورت گوجه ای ببندید:

موهای خود را کاملا شانه بزنید و دو تکه از موها را در جلو سر جدا کنید. بقیه مو را در بالا جمع کنید و سپس یکی از دست ها را خیلی کم به روغن آغشته کنید. ترجیحا روغن زیتون یا روغن آرگان باشد‌. کناره ها مو را صاف کنید و با کژ مو، مو ها را ببندید و به صورت گوجه ای جمع کنید.

موها را با در دو طرف ببندید:

همانند مدل قبل موها را شانه کرده و روغن بزنید. با این تفاوت که جلو موها را نیز با بقیه مو جمع کنید. در آخر با استفاده از مسواک و ژل یا روغن، وز مو ها را گرفته و صاف و براق کنید. و با گیره مویی تزئین کنید.

موها را با جوراب فر کنید:

_مو هایتان را به چند قسمت مساوی تقسیم کنید. دقت کنید که مو باید کمی نم دار باشد. و به آن روغن بزنید. به اندازه تعداد قسمت ها، جوراب لازم دارید. هر تکه از مو را از طرف بسته جوراب، به دور جوراب بپیچانید.

_سپس طرف باز جوراب را به دور موی پیچیده شده ببندید. برای تمامی قسمت ها این کار را انجام دهید. و بزارید یک شب کامل در این حالت بماند. و سپس موها را باز کنید و یک فر زیبا تحویل بگیرید. میتوانید برای براق شدن مو از کمی روغن نارگیل استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا