اگر می خواهید شبیه توریست ها شوید به این نکات توجه کنید

تن فرنس (Tan France) طراح مد و شخصیت تلویزیونی انگلیسی آمریکایی مواردی را به اشتراک گذاشته که اگر می‌خواهید در سفر به اروپا مانند یک توریست به نظر نرسید هرگز نباید بپوشید.

از آنجایی که اغلب مردم از سرتاسر جهان برای تعطیلات تابستانی به اروپا هجوم می‌برند، گردشگرانی که در سفر خود رفتارهای نادرست و غیرمعمول دارند کم نیستند. بنابراین اگر دلتان می‌خواهد هنگام بازدید از کافه های پاریس یا سواحل ایتالیا همرنگ جماعت شوید و شبیه توریست ها به نظر نرسید توصیه‌هایی وجود دارد که می‌توانید به آنها عمل کنید.


تن فرنس در صحبت با Insider نکاتی را برای شیک پوشی در اروپا به اشتراک گذاشته که کمک می‌کند کمتر شبیه گردشگران به نظر برسید.

فرنس می‌گوید هرگز نباید لباسی را که به‌طور کلیشه‌ای با یک کشور مرتبط است هنگام بازدید از آنجا بپوشید. او گفت: «بهترین مثالی که می‌توانم بیاورم پوشیدن کلاه بره (Beret) در پاریس است. خود پاریسی‌ها واقعا از این کلاه‌ها روی سرشان نمی‌گذارند و با این کار ممکن است خودتان را خجالت‌زده کنید.»

فرنس اضافه کرد: «کلاه بره واقعا بامزه است اما آن را جاهای دیگری غیر از پاریس بپوشید. ممکن است در یک کارتون دیده باشید که یک شخصیت آن را به سر گذاشته و با خودتان فکر کنید «خدای من، پاریسی‌ها از این کلاه‌ها می‌پوشند» اما این کارتون است، زندگی واقعی نیست.»

مورد بعدی که او به آن اشاره کرد پوشیدن جوراب با صندل است. فرنس گفت: «می‌دانم که این در بعضی کشورها تبدیل به یک ترند شده اما مردم در اروپا چنین ترکیبی را به کار نمی‌برند. اگر نمی‌خواهید مثل یک گردشگر به چشم بیایید بهتر است بی‌خیال جوراب و صندل بشوید.»

او همچنین در توصیه بعدی خود در این رابطه می‌گوید کیف دوربین و کلاه باکت (Bucket) را کنار بگذارید.

این طراح مد همچنین می‌گوید بهتر است برای جلوگیری از عرق کردن در گرمای سوزان تابستان بهتر است لباس‌هایی با پارچه های نخی و کتان را همراه خود ببرید. فرنس می‌گوید: «در اروپا اکثر مکان ها فاقد کولر هستند و اگر لباس کلفتی بپوشید احساس وحشتناکی را تجربه خواهید کرد. ممکن است یک لباس ابریشمی زیبا داشته باشید، اما ابریشم مناسب رطوبت یا گرما نیست.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا