ایده اتاق خواب ساده و شیک با رعایت ۸ نکته!

ایده اتاق خواب ساده و شیک با رعایت ۸ نکته!

دکوراسیون اتاق خواب ساده امروزه بسیار پرطرفدار است و به راحتی امکان پذیر است. یک دکوراسیون خوب می تواند بر روحیه مان نیز موثر باشد.

در ادامه به نکته های لازم برای داشتن اتاق خواب ساده خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:اتاق خواب ساده

۱_استفاده از فرش مناسب برای اتاق خواب ساده:

با توجه به اینکه یک دکوراسیون ساده مدنظرمان است، بهتر است از فرش های ساده و با رنگ های نسبتا خنثی استفاده کنید. البته باید با بقیه وسایل اتاق هماهنگی لازم را داشته باشد.

۲_رنگ دیوار برای اتاق خواب ساده:

موثر ترین قسمت در ایجاد یک دکوراسیون عالی، رنگ دیوارهای آن محیط است.که برای ساده و شیک بودن باید از رنگ های کرمی، سفید و شیری و به طور کلی از رنگ های خنثی استفاده شود.


۳_پرده ها در دکوراسیون اتاق خواب:

اگر اتاق خواب شما پنجره دارد، یکی از آیتم های ضروری در اتاق خواب شما پرده می‌باشد. انواع مختلفی از پرده ها با طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه و روحیه‌تان، میتوانید پرده ای عالی انتخاب کرده و آن را در اتاق خواب خود نصب کنید. میتوانید از پرده های نازک با رنگ روشن استفاده کنید. این پرده ها هم جلوی تابش نور خورشید را نمی‌گیرند و هم محیط را دلباز تر نشان میدهند.

۴_انتخاب تابلو و لوازم دکوری مناسب:

انتخاب تابلو یکی از قسمت های مهم چیدمان اتاق خواب است. باید عناصری را انتخاب کنیم که قبل از همه چیز به سبک اتاقمان بیاید. با توجه به ساده بودن اتاق، انتخاب تابلو و عناصر دکوری مینیمال لهترین انتخاب است.

۵_ نورپردازی را فراموش نکنید:

با استفاده از پنجره های بلند و بزرگ برای اتاق خواب میزان روشنایی را در طی روز و شب در اتاق تنظیم کنید و چشم انداز زیبا و لذت بخشی را برای خود به وجود بیاورید.

۶_بکار بردن آینه در دکوراسیون اتاق خواب:

با قرار دادن یک آینه در کنار پنجره و یا روبه‌روی آن باعث انعکاس نور طبیعی و روشنایی فضای بیش‌تر در اتاق شوید.

۷_از گیاهان خانگی و مینیمال غافل نشوید:

استفاده از گل و گیاهان آپارتمانی یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد دکوراسیونی ساده و شیک برای اتاق خواب است. با انتخاب یک گلدان ساده می توانید حال و هوای فضا را از زمینی به آسمانی تبدیل کنید،در نتیجه انرژی مثبتی که گیاهان می توانند در یک فضا تولید کنند. اتاق خواب ساده

۸_چیدمان درست وسایل اتاق:

چدمان نامنظم و نامتعادل انرژی را کاهش می دهد و محیطی کسل کننده ایجاد می کند. برای جلوگیری از چنین چیدمانی می توانید یک نقطه مرکزی در اتاق تعیین کنید. برای انجام این کار، ابتدا نقطه کانونی را انتخاب کنید، آن را با یک شی منحصر به فرد یا یک رنگ استراتژیک مشخص کنید و سپس بقیه مبلمان و تزئینات را در اطراف آن قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا