ایده جذاب تزیین نارنگی برای شب یلدا

ایده جذاب تزیین نارنگی برای شب یلدا

تزیین نارنگی آن هم در فصل پاییز و زمستان، می‌تواند یک هنر سفره آرایی منحصر به فرد به شمار رود. این هنر در شب یلدا هم استفاده می‌شود. میز و سفره‌های شما با این مدل ایده‌های جذاب و زیبا، دلنشین و هنری خواهد شد. شما می‌توانید نارنگی خود رادهم با پوست و هم بدون پوست، تزئین کنید. بستگی دارد که بخواهید آن را در کنار کدام میوه‌ها استفاده کنید. یا این که چه شکل و طرحی مد نظرتان است. در ادامه هر یک از ایده‌ها را توضیح خواهیم داد.

تزیین نارنگی

1. تزیین نارنگی بدون پوست به صورت خرچنگ

همانطور که در این بشقاب می‌بینید، ما یک خرچنگ داریم! یک خرچنگ خوشمزه و ملس، شایدم ترش یا شیرین! اما نگاه کنید چقدر زیبا و ملوسانه دارد شما را نگاه می‌کند. هیچ آزاری هم ندارد. اتفاقا خوردنی هم هست. اگر می‌خواهید کمترین وقت را برای تزیین کردن بگذارید، این مدل بهترین انتخاب است. سه عدد نارنگی را پوست بگیرید. دو عدد از آن را پشت هم و درسته درون ظرف بگذارید. یکی از نارنگی‌های کامل بدن و دیگری سر خرچنگ است. حالا از پره‌های نارنگی سوم برای گذاشتن دست و پای آن، استفاده کنید. برای چشم‌هایش هم می‌توانید خمیر بچسبانید. به همین راحتی!

تزیین نارنگی بدون پوست

2. جوجه با نارنگی

یک عدد نارنگی بزرگ بردارید. از اول تا وسط نارنگی را به صورت حلقه‌ای تقریبا درشت برش دهید. حالا نیم دایره باقی مانده از این میوه را از وسط نصف کنید. دقت کنید میوه شما حتما با پوست باشد تا بافت و ظاهر آن خراب نشود. این تکه‌ها برای بال جوجه مناسب هستند. حاالا برای صورت او از کدو برای چشم و بلوبری یا کشمش برای تخم چشم، هویج برای مو و بینی و دهان استفاده کنید. می‌توانید انتهای پای آن‌ها را نیز هویج بگذارید.

جوجه با نارنگی

3. گل با توت فرنگی

این مدل مجلسی‌تر و خلاقانه‌تر است. می‌توانید از آن در سبد میوه، سفره یلدایی و حتی تمام دورهمی‌ها و مهمانی‌ها استفاده کنید‌. توت فرنگی را از سر تا انتها به صورت نواری برش بدهید. حالا نصف نارنگی را از وسط ببرید. مانند برگچه‌های گل برش بزنید و گوشت را کمی از پوستش جدا کنید. بین پوست و گوشت نارنگی، ورقه‌های توت فرنگی بگذارید. این هم از گل زیبای شما که آماده شب یلدا شده است. می‌توانید یک توت فرنگی را از وسط برش دهید و داخل گل نارنگی به عنوان غنچه، قرار دهید.

تزیین نارنگی گل

سخن آخر در رابطه با تزیین نارنگی با پوست و بدون پوست

شما فقط با یک الی دو قلم از خوراکی‌ها و بدون استفاده از وسیله خاصی، می‌توانید این تزئینات زیبا را انجام دهید. شما کدام یک از موارد بالا را پیشنهاد می‌کنید؟ به نظر شما کدام یک از آن‌ها، زیبا و جذاب شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا