ایده رنگ کردن موها در خانه با حنا و قهوه

رنگ کردن موها با حنا و قهوه

رنگ کردن موها با حنا و قهوه یکی از ساده‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین روش در خانه است که می‌توانید زیبایی موهای خود را، چندین برابر کنید. از قدیم تا به الان خانم‌ها موهای خود را با حنا و قهوه به رنگ قهوه‌ای در می‌آورند. از همه مهم‌تر این که رگه‌های زیبایی از رنگ قهوه‌ای در بین موها به چشم می‌خورد که جذابیت آن‌ها را، دو برابر می‌کرد. حنا خواص زیادی داشته که از آن برای رنگ گرفتن موها، رشد طولی بیشتر مو، ضخیم شدن موها و همچنین جلوگیری از ریزش مورد استفاده قرار می‌گرفته است. در ادامه می‌خواهیم ایده‌های رنگ کردن به وسیله این دو ماده را بررسی کنیم.

رنگ کردن موها با حنا و قهوه

رنگ کردن موها با حنا و قهوه به رنگ قهوه ای تیره

این رنگ بیشتر برای دختر خانم‌ها و از جمله خانم‌هایی که جوان پسند هستند، مناسب است. شما می‌توانید پنج قاشق پودر حنا طبیعی و تازه را با یک قاشق پودر قهوه به همراه یک فنجان آب، مخلوط کنید. اگر موهای شما بلندتر یا پرحجم‌تر است، بهتر است متناسب با مقدارهای بالا، میزان آن را بیشتر کنید.

رنگ کردن موها با حنا و قهوه

اول از همه آب را بجوشانید و قهوه را درون آن بریزید. بعد پودر حنا را کم کم به آن اضافه کنید. وقتی یک خمیر به دست آمد، داخل ظرفی بریزید و با یک حوله روی آن را بپوشانید. بهتر است یک ساعت زمان بدهید. حالا با فرچه رنگ موهای خود را از ریشه رنگ بزنید. یک کلاه روی سرتان بکشید و بگذارید تا 3 الی 4 ساعت بماند. حالا موهایتان را با شامپو ملایم، شستشو دهید.

رنگ موی قهوه ای تیره

رنگ کردن موها با حنا و قهوه به رنگ قهوه‌ ای روشن

اگر عاشق رنگ قهوه‌ای روشن هستید با همین مواد طبیعی، می‌توانید آن را حاصل کنید. فقط در این قسمت شما به بابونه هم احتیاج خواهید داشت. یک فنجان آب را جوش آورده و یک قاشق غذاخوری پودر قهوه را درون آن، حل کنید. درون یک فنجان آب جوشانده دیگر، بابونه بریزید. بگذارید هر کدام ده دقیقه بمانند تا عصاره آن‌ها کامل، خارج شود.

رنگ مو قهوه ای روشن با حنا

حالا عصاره هر دو را کم کم به حنا اضافه کنید و خوب هم بزنید. با یک حوله به مدت یکساعت روی آن را بپوشانید. با فرچه رنگ کاملا از ریشه مو رنگ را بزنید و کامل سرتان را ماساژ دهید. حالا با یک کلاه به مدت 4 ساعت موهای خود را بپوشانید. در آخر شستشو دهید.

قهوه_ای_روشن

سخن آخر

همانطور که می‌دانید رنگ کردن موها با قهوه و حنا، خاصیت زیادی دارد. کافئین موجود در قهوه باعث براقیت و زیبایی موها می‌شود. از طرفی هم بابونه باعث کاهش شوره سر خواهد شد. حنا باعث رشد بیشتر موها و رفع خشکی و مو خوره می‌شود. از طرفی با این ترکیبات، شما به صورت طبیعی و زیبا، یک رنگ جذاب بر روی موهای خواهید زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا