ایده ست کردن لباس تازه عروس و داماد در مهمانی های پاگشا

ایده ست کردن لباس تازه عروس و داماد در مهمانی های پاگشا

مراسم پاگشا یکی از مهمانی های مهم برای عروس و داماد است. از آن جایی که این مراسم ولین برخورد شما به عنوان عروس یک خانواده با اقوان است، نوع پوشش و نحوه رفتار عروس بسیار مهم است. سعی کنید ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید. شیک و ساده و درعین حال جذاب به نطر برسید. سلیقه شما تاثیر فراوانی در انتخاب لباس شما دارد اما فرهنگ و خصوصیت افراد آن جمع نیز، باید مورد توجه قرار بگیرد. پس حد‌الامکان مناسب جمع لباس بپوشید. و لباسی را انتخاب کنید که در آن راحت به نظر برسید.

در ادامه به چند مدل و استایل مخصوص مراسم پاگشا جهت انتخاب درست شما اشاره کرده‌ایم:

استفاده از رنگ روشن

قبل از هر انتخابی سعی کنید از لباس هایی با رنگ روشن استفاده کنید. این انتخاب کاملا به سلیقه شما بستگی دارد اما، باید به نوع انتظارات و فرهنگ موجود در خانواده ها توجه کرد. لباس روشن می‌تواند روحیه ی شادی در شما ایجاد کند و حس خوبی را به اطرافیان منتقل کند.

استایل رسمی

کت و دامن یک گزینه همیشگی برای انتخاب یک استایل مجلسی و شیک است. و همچنین کت و دامن را به راحتی می‌توانید با کت و شلوار داماد ست کنید و به عنوان یک زوج آراسته و زیبا بدرخشید. سعی کنید از رنگ های هماهنگ و در تن های مشابه در انتخاب های خود استفاده کنید.

استایل راحت و مینیمال

اگر استایل مینیمال را برای انتخاب لباس در نظر دارید، شومیز و شلوار برای عروس و پیراهن و شلوار برای داماد یک ایده عالی است . به این صورت که شما‌ می‌توانید رنگ شومیز را با پیراهن شلوار، یا شلوار هایتان را باهم ست کنید و فرم خاصی به استایلتان بدهید.

لباس های زرق و برق دار

اگر اقوامتان از خانواده های تجملاتی هستند و خودتان نیز به استایل زرق و برق علاقه داری، لباس های کار شده و کمی شلوغ می‌تواند گزینه خوبی برای مهمانی پاگشا باشد. لباس هایی که در آن از گیپور و دانتل استفاده شده، ظاهر شما را از سادگی درمی‌آورد. داماد نیز از کت و شلوار هایی با طرح و دوخت کلاسیک همراه با کراوات استفاذه کند.

سارافون و پیراهن

سارافون یک لباس نسبتا پوشیده است و ظاهری سنگین و زیبا به شما می‌دهد. این استایل یک استایل محبوب است و شما به راحتی می‌توانید در پوشیدن آن از انواع ساپورت های مشکی یا همرنگ پوست استفاده کنید. برای لباس داماد یک کت هماهنگ با رنگ سارافون عروس و شلوار مشکی یا کرم می‌تواند گزینه خوبی باشد.

کفش را فراموش نکنید

انتخاب یک صندل ساده می‌تواند ظاهر شما را به عنوان یک تازه عروس مرتب و آراسته نشان دهد و استایلتان را تکمیل کند. سعی کنید  کفش های بسیار بلند را از انتخاب های خودتان حذف کنید زیرا ممکن است مناسب به نظر نرسند. کفش های داماد نیز باید هماهنگ با رنگ لباس باشد.

سخن آخر

در انتخاب یک استایل مناسب عروس و داماد برای مهمانی پاگشا، چیز های زیادی دخیل هستند که نباید هیچ کدام را نادیده گرفت. سبک مراسم و فرهنگ جمع و هم چنین سلیقه خود فرد تاثیر زیادی در انتخاب لباس دارند. ست کردن لباس عروس و داماد ظاهر بسیار هماهنگی و خاصی به آن ها می‌دهد و می‌تواند نشانگر نزدیکی و صمیمیت آن ها باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا