ایده طراحی ناخن سیاه و سفید لاکچری!

ایده طراحی ناخن سیاه و سفید لاکچری!

ناخن سیاه و سفید یک ایده طراحی ناخن بسیار پرطرفدار است که به شکل های گوناگونی می توانید از این دو رنگ استفاده کنید و به دستانتان جذابیت ببخشید.

ناخن های فرانسوی معکوس:

این مدل کلاسیک با لاک مشکی روی نوک ناخن به جای رنگ سفید انجام می شود. می توانید آن را با لاک مشکی براق یا مات انجام دهید و برای ظاهری شیک تر، نوک آن را نازک یا ضخیم نگه دارید.

ناخن های راه راه:

این مدل سرگرم کننده و شیک برای هر مناسبتی مناسب است. برای ایجاد ظاهر، به سادگی از لاک های مشکی و سفید به صورت متناوب استفاده کنید. می توانید خطوط را ضخیم، نازک یا مورب نگه دارید.

ناخن های شطرنجی:

این مدل جسورانه و چشم نواز است. برای ایجاد ظاهر، به سادگی از لاک های مشکی و سفید برای ایجاد طرح شطرنجی استفاده کنید. می توانید از رنگ های دیگر نیز برای افزودن تنوع استفاده کنید.

ناخن های مرمری:

این مدل شیک و پیچیده است. برای ایجاد ظاهر، به سادگی از لاک سفید استفاده کنید و سپس با لاک مشکی رگه های مرمری ایجاد کنید. می توانید از رنگ های دیگر نیز برای افزودن تنوع استفاده کنید.

ناخن های کهکشانی:

این مدل سرگرم کننده و منحصر به فرد است. برای ایجاد ظاهر، به سادگی از لاک مشکی به عنوان پایه استفاده کنید و سپس با لاک های سفید و رنگ های دیگر برای ایجاد جلوه کهکشانی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا