ایده لباس عروس برای روزهای سرد پاییز

ایده لباس عروس برای روزهای سرد پاییز

قطعا هر زنی دوست دارد در روز عروسی بدرخشد و ظاهری دلفریب و جذاب داشته باشد. به علت این که  فصل پاییز آغاز سردی هوا است، اگر قصد دارید که مراسمتان را در فضای باز برگزار کنید، انتخاب کردن یک لباس مناسب می‌تواند در ظاهر شما بسیار تاثیرگذار باشد. شما باید پارچه‌ای را  به کار ببرید که در آن کمتر احساس سرما کنید و همزمان ظرافت شما را به عنوان یک عروس حفظ کند.

در ادامه ایده هایی را برای انتخاب یک لباس عروس مناسب برای پاییز در اختیار شما قرار داده‌ایم:

از پارچه ساتن غافل نشوید

پارچه ساتن می‌تواند یک  گزینه فوق‌العاده برای فصل سرد باشد. به علت این که شما معمولا نمی‌توانید از لباس باز استفاده کنید، برای این که ظاهری ظریف و رویایی داشته باشید، پارچه ساتن بهترین انتخاب است. و یک استایل کلاسیک و شیک به شما می‌دهد.

از لباس چند لایه و آستر دار استفاده کنید

لباس هایی که آستر ندارند معمولا نازک هستند و برای فصل سرما مناسب نیستند. در صورت استفاده از آستر در لباس عروس، می‌توانید از گیپور به عنوان پارچه رویی استفاده کنید و ظرافت و اصیل بودن خود رانمایان کنید.

یقه های بسته

به کار بردن یقه بسته در لباس عروس می‌تواند یک گزینه عالی برای افراد سرمایی، و افرادی باشد که نمی‌خواهند بالاتنه آن ها باز و بدن نما  دیده شود. شما می‌توانید از آستین های بلند یا کوتاه یا پفی استفاده کنید.

استفاده از خز یا شال را فراموش نکنید

خز می‌تواند یک گزینه کمکی برای فصول سرد باشد. که در صورت احساس سرما می‌توانید از آن استفاده کنید و اگر احساس گرما داشتید برای جلوگیری از عرق کردن آن را دربیارید. و همچنین ظاهری گرم و ظریف به شما می‌دهد، و برای عروس هایی که به استایل کلاسیک علاقه دارند یک انتخاب عالی است. و شال می تواند جزو گزینه های انتخابی برای پوشاندن شانه های خود در سرما باشد.

سخن آخر

انتخاب لباس عروس در فصول سرد ممکن است به علت وجود سرما کمی سخت باشد. برای انتخاب لباس عروس سلیقه شما از همه چیز مهم تر است. البته فراموش نکنید که شما می‌توانید با کمی خلاقیت آن را با محیط هماهنگ کنید. توجه به موارد گفته شده تا حد زیادی می‌تواند شما را در انتخاب یک لباس زیبا راهنمایی کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا