ایده مدل موی عروس در فصل های سرد سال

ایده مدل موی عروس در فصل های سرد سال

مراسمات عروسی که در فصل های سرد سال برگزار ‌شوند، بسیار خاص و رؤیایی هستند. در فصل زمستان لباس عروس سفید هماهنگی ویژه‌ای با برف پیدا می‌کند. هوای خنک در این فصول، باعث می‌شود موهای عروس دیرتر خراب شوند و شما می‌توانید تا انتهای مراسم با خیال راحت لذت ببرید. تا حد امکان از مدل های ساده و شیک و هماهنگ با سادگی محیط استفاده کنید و از مدل موهای شلوغ و پر زرق و برق دوری کنید. چرا که ممکن است وزش باد های ناگهانی استایل شما را خراب کند.

در ادامه با معرفی چند مدل موی مناسب در مراسمات عروسی فصول سرد با ما باشید:

 شنیون گرد

این مدل موی کلاسیک بسیار شیک دیده می‌شود و امکان به هم ریختن آن خیلی کم است. شنیون گرد برای عروس در حین سادگی، یک مدل موی پرطرفدار است و ماندگار آن زیاد است و ظاهری مرتب به عروس می‌دهد.

 استفاده از تل مو

فضای مجلل و رؤیایی فصل زمستان باعث می‌شود که هر چیز سفیدی در استایل شما به خوبی خود را نشان دهد. استفاده از یک تل مرواریدی ظریف، هماهنگی خاصی را بین محیط و استایل شما به وجود می‌آورد و می‌تواند ظاهر فوق‌العاده و باشکوه به شما دهد.

 مدل موی دم اسبی

عروس هایی با موی دم اسبی و چشمانی روشن بسیار دلفریب و جذاب به نظر می‌رسند و ظاهری سرزنده به شما می‌دهد. در این مدل می‌توانید مو ها را محکم یا شل ببندید. مدل موی دم اسبی نه تنها در زمستان بلکه  برای هر آب و هوایی مناسب است و بسیار پر طرفدار است.

شنیون جواهرنشان

این مدل به صورت یک شنیون نسبتا بزرگ در نزدیک گردن درست می‌شود. و با نشان دادن گردن باعث جذاب تر شدن استایل شما می‌شود. برای هماهنگی با محیط زمستان می‌توانید از کریستال های برفی براق و ظریف برای روی شنیون استفاده کنید.

مدل موی نیمه باز

اگر در بین انتخاب موهای باز یا کاملا جمع شده نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید، مدل موی نیمه‌باز یک گزینه عالی برای شما است. نصف موها را جمع کنید و نصف دیگر را به حالت صاف یا موج دار پایین بریزید. این مدل ملایم و طبیعی است و شما برای بهتر نشان دادن آن می‌توانید از روبان و اکسسوری های ظریف استفاده کنید.

کلام آخر

برای انتخاب مدل موی عروس قبل از همه چیز سلیقه شما بسیار مهم است که چه مدلی را دوست داشته‌باشید. و باید بدانید که چه مدل هایی به فرم صورت و سبک لباستان می‌آید. سعی کنید مدلی را انتخاب کنید مناسب فصل عروسی و  نشانگر شخصیت شما باشد و چهره و استایل شما را شیک نشان دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا