ایده هایلایت برای موی کوتاه دخترانه

ایده هایلایت برای موی کوتاه دخترانه

امروزه هایلایت مو یکی از پر طرفدارترین مدل موها برای خانم ها است. که از انواع رنگ هایلایت برای انواع مدل مو استفاد می شود. در این تکنیک شما یک رنگ را برای زمینه کارتان، و یک رنگ روشن تر از زمینه انتخاب می‌کنید. به صورتی که این رنگ های روشن به صورت رگه های کم یا زیاد حالت برجستگی را ایجاد می‌کنند. این تکنیک عالی جذابیت چهره شما را چند برابر می‌کند و یک حالت خاص و بسیار شیک دارد. دقت داشته‌باشید که رنگ منتخب شما با رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد. تفاوت هایلایت و آمبره در اندازه فاصله ریشه تا قسمت رنگ شده است.در آمبره فاصله نسبتا زیادی تا ریشه مو وجود دارد که در هایلایت این فاصله به کمترین حد خود می‌رسد.

در این قسمت از نی‌نی‌بان قصد داریم به شما در انتخاب مدل هایلایت مو های کوتاه کمک کنیم. با ما باشید:

هایلایت موی تیره

اگر موهای تیره دارید، هایلایت های ظریف با رنگ ملایم می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. هایلایت های شکلاتی گرم می‌تواند روی یک باب شیک و ظزیف با موج ها ملایم، ترکیب عالیی به نظر می‌رسد. هایلایت های تیره که به آرامی موها را رنگ می‌بخشد یک ظاهر بسیار جذاب و زیبا را ایجاد می‌کند.

هایلایت تابستانی

یک مدل مو کوتاه که دارای هایلایت های بلوند روشن و یخی است می‌تواند ظاهر متفاوتی به شما ببخشد. زیرا این مدل هایلایت مو کوتاه بسیار آفتاب گیر است و رگه های درخشان را به خوبی روی موهای شما نشان می‌دهد.

هایلایت آتشین

اگر به دنبال یک استایل جسورانه و خاص هستید، این هایلایت مناسب مو کوتاه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. استفاده از رگه های قرمز و مسی و گاها نارنجی با زمینه ی مشکی یا قهوه ای، یک انتخاب عالی برای فصل پاییز است.

هایلایت مو رنگ های فانتزی

در این مدل مو از ترکیب رنگ های دخترانه و فانتزی استفاده می‌شود. و ظاهر بسیار خاصی به استایل شما می‌دهد. مدل هایلایت رنگی بیشتر برای افراد نوجوان استفاده می‌شود و به خوبی بیانگر شخصیت شجاعانه این افراد است.

چند ایده برای هایلایت مو دخترانه فانتزی:

هایلایت قهوه‌ای

در این مدل هایلایت مو از رنگ تیره و رگه های قهوه‌ای استفاده می‌شود. اگرچه هر دو رنگ تیره هستند اما ظاهری بسیار طبیعی و شیک را به استایلتان می‌بخشد. اگر از افرادی هستید که به استایل های کلاسیک علاقه‌مند هستید، این مدل گزینه خوبی برای شما است.

هایلایت دودی

این مدل هایلایت مو برای موهای کوتاه بسیار مناسب است و در فصل زمستان هماهنگی خوبی با محیط ایجاد می‌کند. این رنگ هایلایت بیشتر برای افرادی با پوست گندمی و سفید مناسب است. البته فراموش نکنید انتخاب رنگ به سلیقه شما بستگی دارد.

مدل فیس فریم

در این مدل تکه هایی از جلو مو رنگ می‌شود و می‌توانید از رگه ها بسیار ظریفی را در بقیه قسمت های مو برای طبیعی نشان دادن آن استفاده کنید. رنگ مورد استفاده کاملا می‌تواند سلیقه‌ای باشد. این مدل هایلایت هم برای موهای روشن و هم برای موهایی با زمینه روشن مناسب است. این هایلایت یک مدل خاص و بسیار دخترانه است.

سخن آخر

امروزه وجود انواع رنگ و مدل های مختلف هایلایت مو دست ما را برای انتخاب مدل و رنگ مورد نظرمان باز گذاشته است. سعی کنید در هنگام انتخاب رنگ ها به فرم صورت و رنگ پوست دقت کنیم زیرا این کار باعث ایجاد تناسب شده و استایل ما را بهتر نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا