ایده هایی برای عیدی های خلاقانه نوروز!

ایده هایی برای عیدی های خلاقانه نوروز!

با نزدیک شدن به عید نوروز باید به فکر عیدی های خلاقانه برای اطرافیانمان باشیم. ایده های مختلفی وجود دارد که باتوجه به سلیقه افراد متفاوت است.عیدی خلاقانه

در ادامه تعدادی از این ایده‌ها را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید:

تابلو نقاشی یک عیدی خلاقانه

یک عکس جذاب یا یک تابلوی بهارانه هدیه‌ای بسیار نشاط آور و جذاب است. البته لازم است درباره‌ی سلیقه افراد اطلاع داشته باشید تا بتوانید آن چیزی را تهیه کنید که واقعا با دیدنش خوشحال می‌شوند و باذوق به دیوار نصبش می‌کنند. تابلوهای آبرنگ و یا عکس‌های شاد از گل و گیاه و بهار گزینه‌های خوبی هستند. حتما از قاب‌های ساده استفاده کنید، زیرا این قاب‌ها مقبول‌تر، همه‌پسندتر و زیباترند.عیدی خلاقانه

صابون تزئینی یک عیدی خلاقانه و متفاوت

ده دقیقه زمان برای تهیه یک صابون خوش عطر و زیبا کافی است. یک صابون معمولی را ذوب کنید و در قالب دلخواه تان بریزید. با اضافه کردن رنگ و عطر، صابون را اختصاصی کنید. می‌توانید رایحه و رنگ را متناسب با سلیقه مهمان هایتان به صابون ذوب شده اضافه کنید. ادویه های خوش عطر را دست کم نگیرید و برای رایحه صابون دست سازتان از آن ها استفاده کنید. قبل از سرد شدن مواد آنها را با گل، میوه و یا هر چه که دوست دارید تزئین کنید. مواد را پس از سرد شدن از قالب در بیاورید. صابون شما آماده است! به سبک خودتان تزئین اش کنید.

عکس یادگاری

حتما افراد زیادی هستند که در سالی که گذشت روزهای خوش و خاطرات لذت بخشی کنار آن‌ها خلق کردید. این روزها گوشی‌های هوشمند هم دست همه هستند و از لحظه‌ لحظه‌ی زندگی‌ها فورا عکس گرفته می‌شود. لابلای عکس‌ها بگردید و خاطرات را مرور کنید. عکس‌های جذاب، از آن‌هایی که شریک روزهای خوشِ سال گذشته‌تان بودند، را پرینت بگیرد و قاب کنید و به آن‌ها هدیه دهید. خیلی خیلی خوشحال خواهند شد و درباره‌ی آن روز گفتگوی شیرینی خواهید داشت.

عیدی خلاقانه کتاب

کتاب عیدی بدهید. معمولا طیف گسترده‌ای از مردم رمان دوست دارند. این روزها کتاب‌های بسیار خوبی در بازار هستند. کتاب‌هایی که قطور نباشند، قیمت چندانی هم ندارند. با یک جستجوی اینترنتی ساده می‌توانید تازه‌های نشر و کتاب‌های جذاب را پیدا کنید و حتی به صورت اینترنتی سفارش دهید. بعد مانند باقی کادو‌ها، در یک بسته بندی زیبا و جذاب و با یک نوشته‌ی زیبا عیدی بدهید.

شمع های دست‌ساز

شمع هایی که خودتان آماده کردید هم می‌تواند هدیه خوبی برای ایام نوروز باشد. به سلیقه خودتان یک قالب مناسب شمع سازی تهیه کنید. پارافین را به همراه رنگ دلخواه‌تان داخل یک ظرف فلزی ریخته و آن را به روش بن ماری بر روی حرارت بگذارید تا ذوب شود. کمی روغن مایع خوراکی به قسمت داخلی قالب بمالید و با دستمال تمامی سطح داخلی آن را با روغن آغشته کنید تا زمان خارج کردن شمع از قالب با مشکل روبرو نشوید. فتیله را در قسمت مرکزی قالب قرار دهید و پارافین ذوب شده را داخل قالب بریزید. بعد از آماده شدن شمع‌های دست سازتان آن ها را تزئین کنید. می‌توانید از کنف و کاغذ کاهی استفاده کنید. کنف را دور شمع بپیچید و روی کاغذ کاهی جمله ای به یادگار بنویسید و نوروز را تبریک بگویید. سپس به وسیله کنف به شمع تان متصل کنید. می‌توانید از یک کیسه پارچه ای کوچک استفاده کنید و هدیه تان را داخل آن قرار بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا