ایده های تزئین تخم مرغ برای هفت سین ۱۴۰۳!

ایده های تزئین تخم مرغ برای هفت سین ۱۴۰۳!

از زمان های دور تزئین تخم مرغ به هنگام شروع سال جدید مانند یک رسم اصیل چ قدیمی وجود داشته و همچنان این رسومات حفظ شده است. با کمی خلاقیت می توانید سفره هفت سین خود را رنگین کنید.

در ادامه این مطلب با بررسی چند ایده تزئین تخم مرغ با ما باشید:

کشیدن نقاشی روی تخم مرغ:

شما می توانید با استفاده از مداد و یا قلم مو و آبرنگ طرح و رنگامیزی های متنوعی ایجاد کنید. طرح های سنتی و طرح گل و برگ می تواند به خوبی با سفره هفت سین سنتی شما هماهنگ شود.

همچنین طرح های فانتزی و عروسکی نیز برای بچه ها بسیار جذاب خواهد بود. شما می توانید با کمی خلاقیت طرح های متنوعی را روی تخم مرغ پیاده کنید.

به تخم مرغ ها پولک بچسپانید:

چسباندن مواد اضافی مانند پولک های رنگارنگ و متنوع می تواند ظاهر زیبا و متفاوتی به تخم مرغ ها و سفره هفت سین بدهد. می توانید با چسپ و به شکل های مختلف پولک ها را بچسپانید. نگران نباشید، دستتان برای انتخاب رنگ و طرح پولک ها باز است.

تخم مرغ ها را بامواد طبیعی بجوشانید:

همچنین می توانید تخم مرغ ها را در پوست پیاز بجوشانید تا رنگ قرمز بگیرند. یا اینکه با یک پارچه توری ساده چند برگ جعفری را به روی تخم مرغ ها قرار داده و پارچه را از پایین محکم ببنیدید تا برگ ها تکان نخورد. سپس آن ها را در پوست پیاز بجوشانید. نتیجه نهایی کار بی نهایت خاص و زیبا خواهد بود.تزئین تخم مرغ برای هفت سین

سخن آخر

فراموش نکنید که تزئین تخم مرغ برای هفت سین یا هر مناسبت دیگری یه دقت زیادی نیاز دارد چون تخم مرغ بسیار ظریف اسن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا