ایده پالتو زمستانی به سبک کیت میدلتون

ایده پالتو زمستانی به سبک کیت میدلتون

پالتو زمستانی یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که برای فصل گرم و با تنوع بسیار بالا، طراحی شده است. هر چه پالتوهای زیباتری بپوشید، ظاهر شما جذاب‌تر خواهد شد. و اما ستاره مد و زیبایی خانم کیت میدلتون! حتما نام خانم کیت میدلتون عروس خانواده سلطنتی را شنیده‌اید. او به ست کردن لباس‌ها و پوشیدن پالتوهای زیبا و جذاب، معروف است. برخی از خانم‌ها مُدی را که خانم کیت میدلتون استفاده می‌کند، دنبال می‌کنند. لباس‌های او اگر ساده و نچرال هستند، اما زیبایی و ابهت خاص خود را دارد. کیت میدلتون هر لباسی را انتخاب نمی‌کند؛ با این حال تیپ و استایل او در زمستان واقعا شاهکار و زیبا است‌. در ادامه به 3 مدل از بهترین پالتوهای او، اشاره خواهیم کرد.

ایده پالتو زمستانی

1. پالتو زمستانی شتری رنگ کلاسیک

وجود یک پالتو شتری یا کرم رنگ در کمد هر خانم خوش سلیقه و خوش پوش، واقعا خالی است‌. این کت آنقدر خوش رنگ و ساده است که هر روز هفته می‌توانید آن را بپوشید. هر بار که کت زمستانی شتری رنگ کلاسیک را می‌پوشید، اصلا متوجه تکراری بودن آن نخواهید شد.

پالتو زمستانی کلاسیک

رنگ این کت بسیار گرم، لطیف و در عین حال کلاسیک است و برای مصارف روزانه، بسیار کاربرد دارد. شما می‌توانید این کت بلند را با جوراب شلواری و کفش پاشنه بلند و یا یک دامن بپوشید. پوشیدن یک بافت یقه اسکی مانند کیت میدلتون، می‌تواند تیپ شما را جذاب کند.

پالتو شتری رنگ

2. مخملی سبز چین دار

خانم کیت میدلتون عاشق پارچه‌های مخملی لطیف است. او معتقد بوده که این مدل پارچه، پوست انسان را نوازش می‌کند. به همین دلیل کلکسیون لباس‌های مخملی او، تکمیل است. ترکیب رنگ‌های کوچک و جزئی مانند قرمز و مشکی در پالتو او دیده می‌شود. او این مدل لباس را به صورت بسته می‌پوشد و معمولا کت‌ها یا پالتوهای بلندی دارد. هر چند که خانم کیت میدلتون از همین پالتو، یک رنگ قرمزش هم دارد.

پالتو مخملی سبز چین دار

3. پالتو سبز باشکوه

این پالتو همانطور که می‌بینید یک جلوه قدرتمند و زیبا به ظاهر شما می‌بخشد. شما می‌توانید از این پالتو برای زیبایی بیشتر خود استفاده کنید.

پالتو سبز باشکوه کیت میدلتون

پالتوهای بلند و زمستانی مانند مدل سبز باشکوه خانم کیت میدلتون، اکثرا به صورت جلو بسته هستند. شما می‌توانید این مدل را با یک ساپورت گرم یا یک دامن ست کنید. همچنین می‌توانید از چکمه‌هایی ساقدار استفاده نمایید.

 

سخن آخر در رابطه با ایده پالتو زمستانی کیت میدلتون

در این مطلب به سه مدل از پالتوها و کت زمستانی سلبریتی معروف، کیت میدلتون، اشاره شده است. در این مطلب سه مدل معروف که برای هر خانم ایرانیمناسب و بسیار شیک است، پیشنهاد شده است. شما کدام یک از مدل‌های بالا را میپسندید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا