ایده گل خواستگاری؛ برای جلسه اول خواستگاری چه دسته گلی ببریم؟

ایده گل خواستگاری؛ برای جلسه اول خواستگاری چه دسته گلی ببریم؟

خواستگاری یک مر مهم در زندگی هر دختر و پسری است که باید به همه ابعاد آن از جمله گل خواستگاری توجه فراوان شود. در صورتی که از سلیقه و رنگ مورد علاقه دختر خبر داشته باشید، کار شما راحت است. اما اگر او را نشناسید، انتخاب رنگ برای شما بسیار حساس است. و اینکه گل خواستگاری ظزافت و دقت شما در انتخاب هایتان را بهتر نشان می‌دهد. اما واقعا چه گلی برای خواستگاری مناسب است؟

در این مقاله از نی‌نی‌بان ما به شما کمک می‌کنیم که گل خواستگاری را به راحتی انتخاب کنید:

1-انتخاب رنگ مناسب

رنگ سرخ برای گل ها یک رنگ بسیار زیبا است و نماد عشق و علاقه فراوان است. و به همین دلیل برای جلسه اول خواستگاری گزینه خوبی نیست. رنگ های زرد و نارنجی نسبتا کم طرفدار هستند و انتخاب آن ها ریسک به حساب می‌آید. پس بهترین راه انتخاب رنگ هایی ملایم و طبیعی مانند صورتی و یاسی  و سفید است.

2-بهترین نوع گل برای جلسه اول خواستگاری

ارکیده: ارکیده یک گل مناسب و بسیار اصیل است و ظاهری ظزیف دارد و برای خانم ها بسیار منحصر به فرد است. این گل اصالت را نشان می‌دهد و مختص بانوان است.

لیلیوم: این گل به دلیل بوی خوب آن یک گزینه عالی برای گل خواستگاری است. گل لیلیوم با دوام و ظزیف است و در رنگ های متفاوت پیدا می‌شود. بوی مست کننده این گل می‌تواند حس خوبی را به عروس خانم منتقل کند.

آنتریوم: این گل نماد لوکس بودن است و نماد مراقبت از عزیزان است. حالت براق این گل رنگ های آن را جذاب تر نشان می‌دهد. سعی کنید از رنگ سفید ان برای خواستگاری استفاده نکیند زیرا ظاهر مناسبی ندارد.

رز: به غیر از رز قرمز، رنگ های دیگر رز دارای اولویت برای گل خواستگاری است. بوی خوب گل رز برای همه معلوم است و شکل و ظاهر مناسبی دارد. بسیاری از خانم ها علاقه زیادی به خشک کردن این گل زیبا و با اصالت دارند. این گل امروزه در رنگ های مختلفی پیدا می‌شود که مناسب با هر سلیقه‌ای است.

 

3- اندازه و سایز گل

اگر برای گل ها سبد را انتخاب کرده‌اید، بهتر است اندازه آن متوسط رو به بزرگ باشد. از انتخاب دسته گل های کوچک بپرهیزید. اگر باکس های شیشه ای یا چوبی را برای جای گل خواستگاری در نظر دارید، بهتر است اندازه نسبتا بزرگی داشته باشد. زیرا گل های بزرگ با اصالت تر هستند و نظر گیرنده را بیشتر جذب می‌کنند خصوصا اگر جلسه اول خواستگاری باشد.

سخن آخر

برای انتخاب گل خواستگاری باید به موارد زیادی دقت کنید و گل مورد نظر ظرافت کافی برای یک خانم جوان را داشته باشد. فراموش نکنید که دیدار اول شما و گلی که برای جلسه اول خواستگاری انتخاب می‌کنید همیشه در ذهن ها ماندگار می‌ماند پس رعایت جزئیات بسیار مهم است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا