این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

در روانشناسی ، تئوری های بسیاری وجود دارد که  کلا دو مدل آدم از افرادی را که می توانیم در محل کار یا زندگی روزمره خود با آنها روبرو شویم توضیح می دهد. جای تعجب نیست که هنگام مقایسه عادات و روش های زندگی 2 فرد مختلف، در نهایت متوجه می شویم که به همان اندازه راه های مختلفی برای رویارویی با چالش های روزانه وجود دارد که راه های لذت بردن از دنیا وجود دارد. در حالی که برخی شکلات سفید را ترجیح می دهند ، برخی دیگر به دنبال شکلات تیره هستند.این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

در ادامه این مطلب به برخی از این تفاوت ها اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید:این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

1.  کلا دو مدل دختر داریم!

برای دختران همیشه یک دو راهی در مورد موهایشان وجود دارد. اینکه آن ها را بلند و صاف و ابریشمی نگه دارند یا اینکه آن را رنگ کنند یا آن را کوتاه و فر کنند. به صورت ذهنی هر دوی آن ها را می خواهند در حالیکه فقط یکی ممکن است. و پس از انجام یکی از آن ها بعد از مدتی، مدل های دیگر را برای موهایشان امتحان می کنند.این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

 2 دو مدل آدم با اولویت های مختلف

افراد مختلف در زندگی با توجه به شرایط زندگی و علایق خود، اولویت های متفاوتی دارند.دو مدل آدم در این زمینه داریم. بسیاری از زوج های جوان بعد از ازدواج به بچه دار شدن فکر می کنند و بعضی دیگر نگه داری از یک حیوان خانگی را در مرحله اول ترجیح می دهند.این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

3. عکس گرفتن دختران در مقابل عکس گرفتن از پسرها

همه ما می دانیم که عکس گرفتن دخترها با پسر ها بسیار متفاوت است. دخترها دوست دارند که همیشه آراسته و زیبا به نظر برسند حتی اگر در قالب یک عکس ساده باشد. اما این موضوع برای پسر ها حل شده تر است و آن ها خیلی سخت نمی گیرند.این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

4. افرادی که در طول خواب زیاد حرکت می کنند در مقابل افرادی که اصلاً حرکت نمی کنند

عموما افرادی که هیجان زیادی دارند و یا ترس و نگرانی دارند در خواب راه می روند یا حرف می زنند. در مقابل بعضی از افراد همانطور که می خوابند، همانط.ر هم بیدار می شوند و یا بسیار کم تکان می خورند.این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

5. افرادی که یک ساعت برای آماده شدن وقت می گذارند در مقابل افرادی که می توانند در 5 دقیقه آماده شوند

موضوع دیر یا زود آماده شدن افراد مربوط به استرس یا نگرانی و وسواس افراد است. این افراد می خواهند که بسیار عالی دیده شوند و همیشه زمان زیادی را برای آماده شدن اختصاص می دهند. در مقابل بسیاری از افراد سبک ساده را دوست دارند و در کمترین زمان ممکن آماده می شوند.این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

6. افرادی که تحمل خوردن کراست را ندارند در مقابل افرادی که پیتزا را کامل می خورند

این دو دستگی در میان عاشقان پیتزا همیشه وجود داشته است. کسانی که پیتزا را کامل می خورند و کسانی که فقط قسمتی را می خورند که مخلفات دارد.این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

7. افرادی که همیشه گوشی خود را شارژ می کنند در مقابل افرادی که فکر می کنند 10 درصد باتری برای کل روز کافی است

خیلی از افراد به دلیل اینکه کار خاصی با گوشی ندارند و برایشان مهم نیست می توانند با 10 درصد شارژ نیز روز خود را بگذرانند ولی در مقابل افرادی که زیاد با گوشی سرو کار دارند دائما آن را شارژ می کنند.این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

8. افرادی که همیشه بلافاصله تلفن را برمی دارند در مقابل افرادی که هرگز تلفن را بر نمی دارند

کسانی که بلافاصله تلفن را بر می دارند و برایشان مهم نیست که پشت خطی را می شناشند یا نه، افرادی برون گرا و با اعتماد به نفس هستند. اما کسانی که تلفن را بر نمی دارند، علاقه ای به با تلفن صحبت کردن ندارند و معمولا درونگرا هستند.این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

9. افرادی که شکلات تلخ می خورند در مقابل افرادی که شکلات سفید می خورند

این ذائقه متفاوت و جالب همیشه وجود داشته. درصد زیادی از مردم جهان شکلات تلخ دوست دارند. اما درصدی که باقی می ماند به طور حتم شکلات سفید را دوست دارند.

10. افرادی که عاشق تنهایی هستند در مقابل افرادی که عاشق معاشرت هستند

اینکه بتوانید از بودن با خودتان لذت ببرید و بهتون خوش یگذره بسیار عالی است و خیلی از افراد اینگونه هستند. اما دسته دوم به شدت اجتماعی هستند و از بودن با دیگران نیز لذت می برند.این تصاویر ثابت می کند که فقط دو مدل آدم در دنیا داریم!

سخن آخر

این دو دستگی از جزئی ترین کار ها شروع می شود و بسیار هم جالب و قابل توجه است که برای یک سری از عادت ها کلا دو مدل آدم وجود داشته باشد. مطلب بالا را با دقت بخوانید تا متوجه شوید شما جزو کدام دسته از این افراد هستید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا